سامسونگ تبلیغات درون بعضی از اپلیکیشن های خود را حذف نموده است

به گزارش شهر ورزش، یکی از مهم ترین ویژگی های رابط کاربری One UI این است که در انواع و اقسام گوشی های سامسونگ عملکرد مشابهی را ارائه می نماید. این یعنی تجربه نرم افزاری در گوشی های مقرون به صرفه قیمت سامسونگ تفاوت گسترده ای با تجربه نرم افزاری پرچم داران این شرکت ندارد.

سامسونگ تبلیغات درون بعضی از اپلیکیشن های خود را حذف نموده است

در این میان، سامسونگ در بعضی از اپلیکیشن های خود به وسیله نمایش تبلیغات کسب عایدی می نماید. این یعنی بعضی کاربران بعد از خرید گوشی 1100 دلاری گلکسی S21 اولترا، در بعضی از اپلیکیشن ها با تبلیغات مختلفی روبرو می شوند و چنین کاری صدای این افراد را درآورده است. حالا همانطور که سامسونگ وعده داده بود، این شرکت فرایند حذف تبلیغات درون اپلیکیشن های خود را شروع نموده است.

این کار با اپلیکیشن های Samsung Pay، Weather و Health کلید خورده است. یکی از کارکنان سامسونگ هم این موضوع را تایید نموده و کاربران در سایت های مختلف از این حرکت استقبال نموده اند. اگرچه سامسونگ به طور رسمی گفته که فعلا فقط نمایش تبلیغات گوشی های موجود در کره جنوبی متوقف می گردد، اما گزارش ها از توقف نمایش این تبلیغات در گوشی های کاربران آمریکایی خبر می دهند. به نظر می رسد دیگر اپلیکیشن های سامسونگ هم در آینده نزدیک نمایش تبلیغات را متوقف خواهند کرد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 496

به "سامسونگ تبلیغات درون بعضی از اپلیکیشن های خود را حذف نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تبلیغات درون بعضی از اپلیکیشن های خود را حذف نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید