سفر به واشنگتن ، بازدید از موزه های رایگان واشنگتن

به گزارش شهر ورزش، اگر سپری کردن زمان و بازدید از موزه های رایگان واشنگتن جزو ایده ال های شماست، حتما باید سفری به واشنگتن بکنید. این مرکز، در کنار بزرگترین موزه و مرکز تحقیقات جهان ،Smithsonian Institutuion، که خود 17 موزه مستقل ارائه می نماید (11 موزه در National Mall و 6 تای دیگر در سراسر مرکز پخش شده اند)، موزه های با ارزش دیگری هم دارد. در این شهر موزه هایی متعدد برای هر نوع سلیقه وجود دارد و نکته مهم تر ان که، همه رایگان اند. پس با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی موزهای رایگان در واشنگتن...

سفر به واشنگتن ، بازدید از موزه های رایگان واشنگتن

موزه African American

این موزه با وجود اینکه به تازگی در سپتامبر 2016 تاسیس شده، اما بیش از 1 میلیون بازدیدنماینده داشته. موزه یAfrican American نزدیک به مقبره واشنگتن قرار گرفته و مواردی مرتبط با زندگی مردم افریقایی امریکایی مثل فرهنگ، تاریخ و هنر را در بر می گیرد. در این موزه می توانید علاوه بر دست سازهای زیبا، راه اهن هایی مربوط به دوران تبعیض نژادی، انجیل Nat Turners و کلاه معروف مایکل جکسون را ببینید.

موزه ملی آثار افریقایی

این مکان تنها موزه ملی کشور است که کاملا در برگیرنده کلکسیون، نگهداری و مراسم های مربوط به انواع اثار هنری افریقایی سنتی و مدرن است.

موزه ملی هوا فضا

این موزه که در National Mall واقع شده است مناسب برای افراد علاقه مند به علم و اتفاقات مربوط به فضا است و 23 گالری دارد که براساس سفینه های فضایی، هواپیما، پرتابه، موشک و دیگر دست سازهای مربوط به پرواز طراحی شدند. به علاوه، این موزه جزو معدود ویژگی هایش، تئاتر 5 داستانه IMAX و نمایش منظومه شمسی را هم دارد. در بازدید خود از قلم نیاندازید از تلسکوپ Hubble Telescope و Wright Flyer مخصوص سال 1903، تماشا کنید.

موزه اثارهنری Smithsonian American

این موزه که دارنده اولین مجموعه اثارهنری امریکا ست، تجربه ای از زندگی امریکایی در طی 3 قرن گذشته را به نمایش می گذارد. این موزه خود یکی از قدیمی ترین بناهای واشنگتن است و مجموعه ای را که شامل می گردد، اثاری از هنرمندانی چون Winslow Homer وGeorgia OKeefe و نقاشی های امپرسیونیستی، اثار هنری لاتین و مدرن، عکس و غیره است.

موزه تاریخ امریکا

این موزه نشان دهنده نسل های مختلف زندگی امریکایی از دوران مستعمراتی تا به الان است اما بر جنبه های دیگری مثل فرهنگ، سیاست، تکنولوژی و دانش هم تمرکز دارد. اگر می خواهید از تابلوی اصل Star Spangled و کفش های جادویی Ruby Slippers که در فیلم جادوگر شهر از است، تماشا کنید، به این موزه بیایید.

موزه ملی American Indian

به دلیل وجود منظره ها تماشای و معماری های حکاکی شده به وسیله قبایل و جوامع بومی امریکا، تجربه ای که قرار است در این موزه یکی از موزهای رایگان در واشنگتن کسب کنید، قبل از ورود شما به خود موزه اغاز می گردد. زمانی که وارد موزه می شوید، مجموعه ای گسترده از دست سازها و عکس های امریکای بومی را خواهید دید و می توانید در کافه Mitsitam از بین غذاهای بومی خوراکی صرف کنید.

موزه جامعه Anacostia

این موزه محل نوینی است برای کسب اطلاعات درباره جنبه های مختلف زندگی جوامع شهری، مثل اشتغال، تغییرات محیطی، اعیان نشینی و نوسازی.

موزه تاریخ طبیعی

بازدید از موزه های رایگان واشنگتن و نام این موزه را با موزه ملی تاریخ اشتباه نگیرید. این موزه نشان دهنده ماجرای سیاره ما و اغاز شکل گیری ان در منطقه ها مختلف است. در این موزه می توانید درباره دایناسورها و مصری های باستان گرفته تا اقیانوس ها و Hope Diamond اطلاعات بدست اورید. این موزه که مقدار اش بزرگتر از 18 زمین فوتبال است، جایگاهی است برای بزرگ ترین مجموعه مرتبط با تاریخ طبیعی در دنیا.

موزه ملی وابسته به پست

این موزه دقیقا همان چیزی است که از اسمش پیداست. موزه ای مرتبط با تاریخچه پستخانه رسمی امریکا. بازدیدنماینده ها می توانند علاوه بر مجموعه ای بزرگ از تمبرها، از وسایل نقلیه رساننده نامه، صندوق های پست و دیگر اجسام پستی ای که قبل از اختراع تمبر وجود داشتند هم، تماشا نمایند. هم چنین شما می توانید سوار بر کالسکه از شهر پستی کوچکی که مربوط دوران 1920 است، تماشا کنید و با تمبر مخصوص خود به خانه بروید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 870

به "سفر به واشنگتن ، بازدید از موزه های رایگان واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به واشنگتن ، بازدید از موزه های رایگان واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید