عذرخواهی رامبد جوان از اهالی قلم

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران ، رامبد جوان در برنامه شب عید فطر خندوانه (چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه)، میزبان خداداد عزیزی و فیروز کریمی از پیشکسوتان فوتبال بود که میهمانان این برنامه در پاسخ به یکی از سوالات، جواب هایی دادند که چندان به مذاق اهالی قلم خوش نیامد. از این رو طی چند روز گذشته شاهد واکنش های مختلف جامعه فرهنگی کشور بودیم که این اتفاق در رسانه ملی را به شدت محکوم کردند. این نقدها باعث شد تا رامبد جوان در بامداد امروز (شنبه 25 اردیبهشت ماه) با انتشار متنی از اهالی قلم عذرخواهی کند.

عذرخواهی رامبد جوان از اهالی قلم

متن عذرخواهی وی را در زیر می خوانید:

سلام به اهالی قلم.

در برنامه خندوانه چهارشنبه شب در کنار دو مهمان محترم، لحظه ای پیش آمد که برای من غیرقابل کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعاً از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی دقتی و بی ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه نسیم است.

اینجانب از همه اهالی قلم در کل تاریخ عظیم این کشور با آثار جاودانشان تمام قد عذر می خواهم و یقین می دهم هیچ وقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

من همواره با افتخار مخاطب و خواننده آثار لذت بخش و بی مثال ادبیات کشورمان بوده ام و هستم و خواهم بود و هیچ گاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته ام و خواهم داشت، دریغ نکرده و نخواهم کرد.

در اولین ضبط برنامه خندوانه در برابر این قشر عظیم و اندیشمند و دردکشیده عذرخواهی خواهم کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 356

به "عذرخواهی رامبد جوان از اهالی قلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی رامبد جوان از اهالی قلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید