قطار های 60 ساله ژاپنی که هنوز محبوبند

به گزارش شهر ورزش، در ژاپن قطار های 60 ساله ای وجود دارند که با سرعت 320 کیلومتر در ساعت حرکت می نمایند.

قطار های 60 ساله ژاپنی که هنوز محبوبند

مسافران ژاپنی با استفاده از قطار گلوله ای می توانند به سرعت 320 کیلومتر در ساعت مسافرت نمایند. این قطار ها با وجود آن که 60 سال از عمرشان می گذرد، هنوز در میان ژاپنی ها محبوب هستند.

سریع ترین راه برای رفت و آمد در ژاپن، سفر با قطار های گلوله ای است که در ژاپن به نام شینکانسن شناخته می گردد. این قطار های پرسرعت به بازدیدنمایندگان این امکان را می دهند تا با کاهش زمان سفر بین مقصدها، به سرعت و به راحتی ژاپن را کشف نمایند. در ژاپن، شینکانسن بسیار به موقع حرکت می نماید و به خوبی هم نگهداری می گردد.

مسافران سوار بر این قطار گلوله ای ژاپنی، می توانند به سرعت 320 کیلومتر در ساعت به مقصد برسند که باعث می گردد سفر های کوتاهی بین محبوب ترین مقاصد این کشور انجام گردد. شبکه این قطار ها بسیار گسترده است و افراد می توانند صندلی خود را از قبل رزرو نمایند تا در هنگام شلوغی قطار، بدون صندلی نمانند.

9 خط شینکانسن در ژاپن وجود دارد که تمام این کشور را پوشش می دهد، در این خطوط سه نوع قطار حرکت می نماید؛ قطار های سریعی که فقط در ایستگاه های اصلی توقف می نمایند، قطار های نیمه سریع که توقف های بیشتری دارند و قطار های محلی که در همه ایستگاه ها متوقف می شوند.

منبع: جی آر پس

خبرنگاران علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 838

به "قطار های 60 ساله ژاپنی که هنوز محبوبند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار های 60 ساله ژاپنی که هنوز محبوبند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید