معرفی 5 ادکلن مقرون به صرفه مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا

به گزارش شهر ورزش، ماندگاری عطر به مدت زمانی اشاره دارد که عطر بر روی پوست یا در محیط اطراف شما قابل استشمام باقی می ماند و ازجمله مهم ترین عوامل در انتخاب عطر مناسب است.

معرفی 5 ادکلن مقرون به صرفه مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 5 مورد عطر ارزان مردانه آشنا کنیم که ماندگاری خوبی دارند و ازطرفی ارزان نیز هستند و در ادامه به معرفی فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید عطرو ادکلن های اصل خواهیم پرداخت.

مهم ترین عوامل موثر بر ماندگاری عطر و ادکلن

قبل از معرفی انواع عطر ارزان مردانه با ماندگاری بالا، بد نیست به اصلی ترین عوامل موثر بر مدت زمان ماندگاری عطر و ادکلن مردانه اشاره کنیم که عبارت اند از:

  • نوع و غلظت عطر: در بین ادکلن ها (Eau de Cologne) معمولا ماندگاری کم تری نسبت به ادو توالت ها (Eau de Toilette) دارند و ادو پارفوم ها (Eau de Parfum) دارای بالاترین ماندگاری هستند.
  • شیوه استفاده: استفاده از لایه بردارها (layering) یا محصولات مراقبت از پوست قبل از اسپری عطر، ماندگاری آن را افزایش می دهد.
  • نوع پوست: نوع پوست هم نقش مهمی در مدت زمان ماندگاری عطر ایفا می نماید. پوست خشک معمولا بوی عطر را سریع تر جذب نموده و ماندگاری آن را کاهش می دهد.

باید توجه داشت که پخش بوی بالای یک عطر ممکن است بعضی افراد را اذیت کند، بنابراین بهتر است در استفاده از عطرها معتدل باشید و به واکنش اطرافیان خود توجه کنید.

برترین برندهای ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

برای خرید عطر و ادکلن مردانه معیارهای زیادی وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها، بعد از هماهنگی نوع رایحه با شخصیت و استایل خود و موقعیتی که از ادکلن استفاده می گردد، ماندگاری بالای آن است. در این بخش ما به 5 مورد از انواع عطر ارزان مردانه اشاره خواهیم کرد که ماندگاری مناسبی دارند:

عطر بولگاری

بولگاری (Bvlgari) یک برند مشهور ایتالیایی در زمینه طراحی و فراوری جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم چرمی، ساعت و اکسسوری است. بولگاری با طراحی های اصیل و با کیفیت، برخورداری از رایحه منحصربه فرد و فراوری مدل های متنوع برای سلیقه های مختلف، مخاطبین زیادی را به خود جذب نموده است.

بعضی از معروف ترین انواع عطر بولگاری عبارت اند از بولگاری من (Bvlgari Man)، بولگاری آکوا (Bvlgari Aqua)، بولگاری سواروفسکی (Bvlgari Splendida) و بولگاری بل (Bvlgari Bvlgari).

عطر ارزان مردانه اونتوس

ادکلن اونتوس (Aventus) یکی از محصولات معروف و برجسته برند Creed (کرید) است که اعتبار و سابقه طولانی در صنعت عطرسازی دارد و بعضی هواداران و علاقه مندان به این این صنعت آن را به عنوان یکی از برترین عطرهای دنیا می شناسند به خصوص برای موقعیت ها و رویدادهای خاص.

از ویژگی های برجسته ادکلن اونتوس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن رایحه های برتر و خاص
  • ماندگاری بالا
  • پخش بوی بالا
  • تنوع مدل ها
  • جنبه لوکس بودن (به علت توجه طبقه های بالای جامعه به این برند).

ادکلن مردانه بلو دِ شنل

بلو دِ شنل (Bleu de Chanel) یکی از محبوب ترین و معروف ترین عطرهای مردانه در دنیای عطر و ادکلن است که به وسیله شرکت Chanel (شنل)، یکی از برندهای معروف و لوکس فرانسوی، فراوری شده و با طراحی اصیل، بوی مردانه و مجذوب نماینده و ماندگاری بالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این ادکلن تا مدت طولانی پس از اسپری کردن بر روی پوست باقی می ماند که این خصوصیت آن را به یکی از انتخاب های محبوب برای استفاده روزمره و مهمانی ها تبدیل نموده است. بوی این عطر ارزان مردانه به­راحتی اطرافیان را جذب نموده و آنها را تحت­تاثیر قرار می دهد.

ازطرفی شیشه و محفظه این ادکلن طراحی ساده، اما شیک و اصیلی دارد که باعث می گردد از نظر دیداری نیز مجذوب نمایندهیت داشته باشد. بلو دِ شنل در چندین مدل مختلف عرضه می گردد و به­عنوان یکی از آرامش بخش ترین و بعلاوه شیک ترین عطرها شناخته شده و تعداد زیادی از مردم در سراسر دنیا از آن استفاده می نمایند.

ادکلن مردانه دانهیل

ادکلن دانهیل یکی از محصولات معروف در دنیای عطر و ادکلن است که به وسیله برند Dunhill عرضه می گردد. این برند علاوه­بر طراحی و فراوری انواع محصولات مردانه از جمله لوازم چرمی، ساعت و اکسسوری، چندین نوع ادکلن مردانه نیز فراوری و عرضه نموده که هر یک با ترکیبات مختلفی از رایحه و بوها، تجربه حسی متفاوتی را برای استفاده­نمایندگان به ارمغان می آورند. بعضی از محصولات معروف ادکلن Dunhill عبارت اند از:

  • Dunhill Icon: این عطر بوی تازه و مدرنی دارد که با ترکیب رایحه میوه و ادویه ها، بویی شیک و مجذوب نماینده به وجود آورده که برای مصرف روزانه و مهمانی ها مناسب است.
  • Dunhill Desire: این مجموعه ادکلن ها بوی شیرین و مرکباتی دارند که برای استفاده در موقعیت هایی که به احساس آرامش احتیاج است، مناسب هستند.
  • Dunhill Century: این عطر با ترکیبات خنک­نماینده، بویی تازه و مردانه دارد که برای استفاده در فصل های گرم مورد علاقه مردان است.
  • Dunhill Icon Racing: این مجموعه از عطرها بوی خنک و ادویه ای دارند که برای محیط های ورزشی و موقعیت های فعال مناسب هستند.

ادکلن مردانه گرلن لهوم آیدیل

عطر گرلن لهوم آیدیل (Guerlain LHomme Idéal) یکی از محصولات معروف و پرطرفدار برند فرانسوی Guerlain (گرلن) در دنیای عطر و ادکلن است. این ادکلن اولین بار در سال 2014 معرفی گردید و از آن موقع تا به امروز، محبوبیت آن ادامه داشته و بسیاری از مردان به علت ترکیب بویی منحصربه فرد و ویژگی های خاص، از آن استفاده می نمایند.

با ترکیب رایحه میوه ها، چوب و چرم، بویی تلخ، شیرین و گرم از آن استشمام شده و برای استفاده روزانه و در محیط های کاری توصیه می گردد. از مزایای این عطر ارزان مردانه می توان به ماندگاری بالا، طراحی مجذوب نماینده و باکیفیت و رایحه دل پذیر اشاره نمود.

خرید عطر و ادکلن اصل ارزان تر است

اگرچه عطرهای اصلی اغلب گران تر از نسخه های تقلبی هستند، اما این تفاوت قیمت باعث می گردد که کیفیت و ماندگاری آن بیشتر از نسخه های تقلبی باشد. عطرهای اصلی با استفاده از ترکیبات منحصربه فرد، مواد با کیفیت و تکنولوژی مناسب ساخته می شوند.

طراحی دقیق و خاص بسته بندی و خود محصول نشان دهنده کیفیت و اصالت عطرهای اصلی هستند. به­علاوه، عطرهای اصلی معمولا از یک ضمانتنامه یا کد اصالت کالا برخوردار هستند که با واردکردن آن در وب سایت رسمی و فروشگاه آنلاین عطر، می توان از اصالت محصول اطمینان حاصل کرد.

با خرید از فروشگاه های معتبر و با سابقه، از نگرانی های مربوط به عطرهای تقلبی مانند بوی غیرطبیعی، ماندگاری کم، پخش بوی نامطلوب و حتی به خطر افتادن سلامت پوستی خود در امان خواهید بود. در این خصوص فروشگاه عطرش هم به­صورت حضوری و هم آنلاین، یک تجربه فراموش نشدنی از خرید عطر و ادکلن اصل را به ارمغان آورده که شما می توانید برای کسب اطلاعت بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص انتخاب عطر و ادکلن مد نظر خود، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

جمع بندی

باید توجه داشت ماندگاری و پخش بوی عطر، به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد. بهتر است هر عطر یا ادکلن را به صورت شخصی تست کنید تا برترین را برای خودتان انتخاب نموده باشید.

هرچند که خرید عطر اصلی ممکن است در ابتدا هزینه بیشتری برای شما داشته باشد، اما به علت کیفیت بالاتر، در طولانی مدت رضایت شما را جلب خواهد نمود. بهتر است توصیه می گردد عطر ارزان مردانه را از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر و معروف جست­و­جو و خریداری نموده تا از کیفیت و اصل بودن آن مطمئن باشید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 956

به "معرفی 5 ادکلن مقرون به صرفه مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 ادکلن مقرون به صرفه مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید