مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

به گزارش شهر ورزش، البته اگر سفر شما به این شهر گذری نیست و قصد اقامت و اجاره ویلا و سوئیت در محمودآباد را دارید، می توانید از سایت هومسا به ویلاهای برگزیده و خوب این شهر دسترسی داشته باشید.

مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

رستوران دانانو در متل قو یکی از مشهورترین رستوران های شهر و این محدوده محسوب می شود. این رستوران غذاهای فست فودی و ایتالیایی سرو می کند و در نزدیکی برج های مشهور عظیم زاده واقع شده است. چیدمان و فضای رستوران دلنشین و مجذوب کننده است و به دلیل کیفیت بالای غذاها، عموما مشتر های زیادی جذب آن می شود. قیمت غذاهای رستوران دانانو نسبتا بالاست که به گفته مشتریان با توجه یه کیفیت غذا، این قیمت بالا منطقی به نظر می رسد.

نمی شود از رستوران های پر طرفدار مازندران صحبت کرد اما نامی از اکبر جوجه به میان نیاورد. رستوران اکبر جوجه آمل یکی از رستوران های قدیمی اکبر جوجه است و به نام یکی از پر طرفدارترین و بهترین رستوران های این شهر بین گردشگران و اهالی آمل معروفیت دارد. منوی غذایی این رستوران هم که مشخص است، جوجه ای که به شیوه اکبر جوجه طبخ و با سس مخصوص و مشهور آن همراه با برنج سرو می شود.

رستوران میزبان بابلسر متعلق به مجموعه تفریحی اقامتی میزبان بابلسر و هتل 5 ستاره این مجموعه است و به صورت سلف سرویس از مشتریان خود پذیرایی می کند. در این رستوران هر سه وعده غذایی اصلی سرو می شود و صبحانه های سلف سرویس آن معروفیت زیادی دارد. انواع غذاها و خوراکی های گرم و سرد در منوی صبحانه این رستوران به چشم می خورد و با چشم انداز زیبایی که رستوران میزبان دارد، خاطره خوشی از صرف صبحانه برای شما خلق می کند.

منبع مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 504

به "مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رستوران های پرطرفدار مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید