هشت غذایی که نباید در هتل سفارش داد

به گزارش شهر ورزش، شاید وقتی به رستوران می­روید تصور همیشگی شما این است که هر غذایی را که بخواهید می­توانی سفارش دهید اما ما به شما توصیه می­کنیم در خصوص این هشت غذا تجدید نظر کنید. در ایم مطلب در مجله خبرنگاران به هشت غذایی که نباید از رستوران هتل سفارش داد می پردازیم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

هشت غذایی که نباید در هتل سفارش داد

تخم مرغ پخته

یکی از فانتزی های کسانی که به تعطیلات و مسافرت مجلل و باشکوه می فرایند این است که در بستر خواب صبحانه خود را میل نمایند. اما وقتی پای عمل در میان می آید به نظر نمی رسد صرف صبحانه در چنین وضعیتی زیاد سالم و بهداشتی باشد. برای مثال، تخم مرغ پخته، همین که از ظرف اصلی پخت کشیده و کنار گذاشته می گردد آغاز به فاسد شدن می نماید. جاناتان نادسن، مدیر اجرایی و کارشناس امور تشریفاتی، در این باره می گوید: به همین علت است که وقتی از رستوران هتل تخم مرغ پخته سفارش می دهید چیزی جلوی شما می گذارند که سرد و بد مزه است. چگونه آسوده سفر کنیم؟

وافل

از دیگر غذایی که باید از خوردن آنها در رستوران هتل پرهیز کرد غذاهایی مانند وافل و نظایر آن است. هنگامی که میزان زیادی از وافل را در ظرفی نگه داری می نمایند اندنک اندک به علت بخاری که از آن بلند می گردد آغاز به مرطوب شدن می نماید. به عوض وافل بهتر است پنکیک یا سیب زمینی سفارش دهید چون گرما را بیشتر در خود نگه می دارند و شل و وارفته نمی شوند.

غذاهای سرخ شده

پر واضح است که غذاهای سرخ شده را نمی توان در ظروفی که غذاها را گرم نگه می دارند گذاشت مگر این که دل تان بخواهد غذایی از ریخت افتاده بخورید. نادسن توصیه می نماید که از خوردن غذاهایی مانند مرغ سرخ شده، سوخاری، کالاماری و کسادیان خودداری کنید. نادسن در این خصوص اظهار می نماید: البته استثناداتی هم وجود دارد. از قبیل بوفالو چیکن که اگرچه سرخ شده است اما قابل گرم کردن نیست. بعلاوه انواع سس و سوپ که به مدت طولانی قابل مصرف هستند.

سبزیجات بخارپز شده

مصرف سبزیجات بخارپز شده به نظر می رسد روشی خوب و عالی برای حفظ سلامتی در تعطیلات و مسافرت است. اما کلی مریت، نویسنده کتاب راهنمای کامل هزینه سفر برای خانواده، اظهار می نماید: متاسفانه مواد غذایی از قبیل کلم بروکلی و نیز کدو و هویج را نمی توان به شکل بخارپز در مدت طولانی استفاده کرد. نادسن هم می گوید: به جای این ها می توان سوپ سبزیجات را به صورت روزانه مصرف کرد.

ساندویچ های برگر

کارشناسان نظرات متعددی در مورد ساندویچ های برگر اظهار نموده اند. در همان حال، می گویند که غذاهای سنتی را می توان با آسودگی خاطر سفارش داد و خورد. دیگرانی هم می گویند که ساندویچ را باید گرم مصرف کرد و اگر برا استفاده در زمانی دیگر تهیه گردد احتیاج به گرم کردن پیدا می نمایند. تازه اگر کاهو و گوجه و خیارشور به همراهش گذاشته گردد آب می اندازد و ساندویچ نرم و آبکی می گردد. به جای ساندویچ بهتر است تا جوجه یا بوقلمون به همراه یک ظرف سالاد میوه به جای سالاد سبزیجاد از رستوران هتل سفارش داد.

پیتزا

پیتزا نیز از نمونه غذاهایی است که احتمالا فکر می کنید سفارش دادن آن در سفر اشکالی نداشته باشد. در صورتی که این تصور اشتباه است مگر این که رستوران هتل از نوع ایتالیایی باشد. جیان نیکولا کلوچی، سرآشپز هتل چهار فصل سنت لویی، در این مورد می گوید: پیتزای پخته قابلیت نگه داری به مدت زیاد را ندارد جز این که به شکل فریز شده نگه داری شده باشد.

پاستا

اشتیاق خوردن پاستا را نمی توان نادیده گرفت به ویژه اگر به فکر تهیه غذایی آسان و سریع باشید. با این همه، مصرف پاستا و ماکارونی نمی تواند گزینه خوبی در سفر و هتل باشد. بردفورد فیلیپس، سرآشپز رستوران هتل فلیکس، می گوید: پاستا از زمانی که آماده می گردد تا هنگام مصرف زمین تا آسمان فرق دارد. پاستای خوب و باکیفیت را باید بلافاصله بعد از پخته شده استفاده کرد. بنابراین مطمئن باشید که پاستاها و ماکارونی های رستوران ها و هتل ها از قبل آماده شده و مانده اند.

شیرینی جات

حالا که شام خود را خورده اید (که امیدواریم ساندویچ سرد، سوپ یا سالاد باشد!) نوبت به صرف دسر می گردد. متاسفانه اگر اشتیاق فراوانی برای خوردن چیزکیک های موجود در رستوران هتل ها را دارید، وقت اش رسیده که شما را ناامید کنیم. استثنای موضوع این است که هتل محل اقامت شما مجهز به تنور و فر و اجاق شیرینی پزی باشد که در این صورت می توانید با خیال راحت هر نوع شیرینی که دل تان خواست سفارش بدهید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 577

به "هشت غذایی که نباید در هتل سفارش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت غذایی که نباید در هتل سفارش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید