نمایش شاسی بلند تازه و پرحاشیه ایران خودرو برای اولین بار

به گزارش شهر ورزش، ایران خودرو پس از رونمایی پرحاشیه ای که از کراس اوور ری را در سال گذشته داشت این بار این کراس اوور ملی خود را در نمایشگاه خودروی مشهد در معرض نمایش عمومی قرار داد.

نمایش شاسی بلند تازه و پرحاشیه ایران خودرو برای اولین بار

به گزارش عصر ایران پروژه K125 که فراوری خودرو ری را را با خود همراه داشت در ادامه با تست های جاده ای این کراس اوور ملی همراه شد، و حالا ایران خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی مشهد 1402 این محصول ملی خود را با رنگ قرمز در معرض نمایش گذاشت. این خودرو فقط از دور امکان رویت داشت و به علت بسته بودن تمامی درهای خودرو امکان تهیه عکس از فضای داخلی خودرو امکانپذیر نبود.

ری را در بحث پلتفرم شباهت بسیار زیادی به پژو 2008 نسل دوم دارد و آن گونه که ایران خودرو اعلام نموده است این خودرو قادر به عبور از تمامی استانداردهای 85 گانه بوده و در زمینه حفظ ایمنی سرنشینان و راننده و بعلاوه حفظ ایمنی عابر پیاده قابل مقایسه با محصولات خودروسازان مطرح دنیاست.

ری را ایران خودرو به موتور EF7 پلاس توربوشارژ یا همان TC7 پلاس مجهز شده است. این موتور 1.7 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ، قادر به فراوری 160 اسب بخار قدرت در دور 5000 و 240 نیوتن متر گشتاور در دور 1600 تا 4500 است. توان این موتور هم به وسیله گیربکس شش سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلوی این خودروی نو می رسد.

نسخه فول آپشن این خودرو به امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دسته دنده الکتریکی، شارژر بی سیم تلفن همراه، جلو آمپر (کلاستر) دیجیتال، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی، رادار نقطه کور، رادار خطی، سنسور فشار باد و دمای تایرها، فناوری LED چراغ ها و… مجهز خواهد بود.

اعلام مشخصات رسمی ری را از سوی ایران خودرو

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1402 بروزرسانی: 10 شهریور 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 968

به "نمایش شاسی بلند تازه و پرحاشیه ایران خودرو برای اولین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش شاسی بلند تازه و پرحاشیه ایران خودرو برای اولین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید