هتل ویدا: هتلی پنج ستاره در قلب جزیره کیش

به گزارش شهر ورزش، جزیره کیش یکی از مقصدهای گردشگری محبوب است که با طبیعت زیبا، سواحل شنی آرامش بخش، فعالیت های تفریحی متنوع و تاریخچه فرهنگی مجذوب کننده، گردشگران را به خود می کشاند . در سفر به کیش اقامت در هتل های لوکس و با امکانات مناسب مانند استخر، سونا و رستوران های با منوی متنوع می تواند تجربه اقامت را لذت بخش تر کند. هتل ویدا از هتل های پنج ستاره و لوکس کیش است که اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران فراهم می نماید.

هتل ویدا: هتلی پنج ستاره در قلب جزیره کیش

در این گزارش هتل ویدا کیش و امکانات و هزینه آن آنالیز می گردد.

معرفی هتل ویدا

هتل ویدا کیش، هتلی پنج ستاره و لوکس بوده که در 11 طبقه احداث شده است. این هتل در سال 1396 افتتاح شد و در فاصله حدود 1.5 کیلومتری ساحل خلیج فارس واقع شده است. هتل ویدا علاوه بر دسترسی مناسب به ساحل و دریا، فاصله کمی از بازارها و مراکز خرید کیش دارد. از امکانات عمومی این هتل می توان به عبادتگاه، خشکشویی، خدمات بیدار باش، روم سرویس، تاکسی سرویس، آسانسور، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن پذیرایی، آرایشگاه آقایان، کافی شاپ و پارکینگ با ظرفیت محدود اشاره نمود . رستوران هتل ویدا نیز برای 90 نفر ظرفیت دارد.

اتاق های هتل ویدا

هتل ویدا دارای 144 اتاق و سوئیت دارای ویوی دریا و شهر با 300 تخت بوده که در طبقات دوم تا نهم هتل واقع شده اند. این هتل دارای اتاق های توئین، دبل، رویال، کانکت و سوئیت جکوزی دار بوده و اتاقها و سوئیت های آن دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال های تلویزیونی داخلی، اینترنت، سرویس بهداشتی و حمام است.

فاصله هتل ویدا تا جاذبه های گردشگری کیش

فاصله هتل ویدا با خودرو تا مرکز خرید مروارید چهار دقیقه، تا پلاژ ساحلی بانوان شش دقیقه، تا مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش شش دقیقه، تا پارک ساحلی مرجان 10 دقیقه، تا مرکز خرید مرجان 10 دقیقه، تا فرودگاه کیش 10 دقیقه و تا کشتی یونانی 21 دقیقه است.

هزینه رزرو اتاق در هتل ویدا

هتل ویدا یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره کیش به شمار می رود. این هتل پنج ستاره کیش با توجه به امکانات رفاهی خوب و با کیفیت، تعرفه ارزانی ندارد. به عبارت دیگر هتل ویدا متناسب با خدمات با کیفیتی که ارائه میدهد، هزینه دریافت می نماید . هزینه رزرو اتاق در هتل ویدا کیش در فصول مختلف فرق دارد. به عنوان نمونه در فصل تابستان که هوا گرم بوده و مسافران به کیش سفر نمی نمایند، قیمت پایینتر است. در مقابل، در فصل زمستان و ایام تعطیل هزینه رزرو اتاق به دلیل حضور بسیاری از گردشگران گران تر خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 26 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1403 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 988

به "هتل ویدا: هتلی پنج ستاره در قلب جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ویدا: هتلی پنج ستاره در قلب جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید