واحد های نهضت ملی مسکن، متری چند؟

به گزارش شهر ورزش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: میانگین قیمتی که برای واحد های نهضت ملی مسکن محاسبه کردیم فراتر از متری 4.5 میلیون تومان است، اما ملاک عمل، نرخی است که با پیمانکار توافق می گردد؛ مسلما برای بلوک های 6 طبقه به بالا کمتر از متری 6 تا 6.5 میلیون تومان تمام نمی گردد.

واحد های نهضت ملی مسکن، متری چند؟

به گزارش ایسنا، اکبر نیکزاد در نشست خبری به مناسبت 21 فروردین سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: واحد های نهضت ملی مسکن که به وسیله بنیاد مسکن احداث می گردد انواع مختلفی دارد. به طور مثال در زاهدان و ایلام بلوک های 10 طبقه احداث می کنیم و در شهربابک دو طبقه است.

وی اضافه نمود: طبیعتاً هر چه تعداد طبقات افزایش پیدا کند قیمت تمام شده بالا می رود. قابلیت ساخت میانگین قیمتی که ما حساب کردیم متری 4.5 میلیون تومان نیست و فراتر خواهد بود، ولی ملاک ما قراردادی است که با پیمانکار منعقد می کنیم.

نیکزاد تاکید نمود: آنچه مسلم است این که هزینه ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن برای بلوک های 6 طبقه و بیشتر کمتر از متری 6 تا 6.5 میلیون تومان تمام نمی گردد.

رئیس بنیاد مسکن در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چه تعداد واحد در امسال به وسیله بنیاد افتتاح خواهد شد گفت: حدود 60 هزار واحد نهضت ملی مسکن شهری به وسیله بنیاد مسکن در حال ساخت است که 5194 واحد سال گذشته تحویل شد مابقی نیز بین 18 تا 24 ماه تکمیل می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 760

به "واحد های نهضت ملی مسکن، متری چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد های نهضت ملی مسکن، متری چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید