تور دبی ارزان: واکنش وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی به عملیات امروز صنعاء، پیغام تنبیهی که قرار بود به امارات برسد، رسید

به گزارش شهر ورزش، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی به عملیات امروز صنعاء در ابوظبی واکنش نشان داد.

تور دبی ارزان: واکنش وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی به عملیات امروز صنعاء، پیغام تنبیهی که قرار بود به امارات برسد، رسید

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی به عملیات امروز صنعاء در ابوظبی واکنش نشان داد.

الشامی در صفحه توییتر خود نوشت، پیغام تنبیهی که قرار بود به امارات برسد، رسید.

وی ادامه داد، بوق های اجیر شده و سازمان هایی که از اموال کشور های حاشیه فارس تغذیه می نمایند از جمله سازمان ملل و شورای امنیت، آغاز به محکوم کردن و قارقار کردن خواهند کرد بنابراین نه قارقار کلاغ ها و نه وزوز مگس ها آزاردهنده نیست.

منابع رسانه ای، امروز (دوشنبه، 17 ژانویه) از انفجار در سه تانکر حامل نفت در منطقه المصفح در امارات و آتش سوزی پس از آن اطلاع داد. المصفح منطقه ای صنعتی واقع در جنوب غربی ابوظبی، در امارات است. (جزئیات بیشتر)

در پی عملیات پیروز امروز صنعاء علیه ابوظبی، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در تبادل نظر با الجزیره خاطرنشان کرد که اگر امارات از تداوم حملات به یمن دست برندارد حملات دردناک تری در انتظار آن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 653

به "تور دبی ارزان: واکنش وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی به عملیات امروز صنعاء، پیغام تنبیهی که قرار بود به امارات برسد، رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: واکنش وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی به عملیات امروز صنعاء، پیغام تنبیهی که قرار بود به امارات برسد، رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید