پاتوق آینه ها، دهه هشتادی ها را دور هم جمع می نماید، مهارت آموزی و کشف استعداد نوجوانان در فرهنگسرای اندیشه

به گزارش شهر ورزش، خبرگزاری خبرنگاران- فرهنگسرای اندیشه با همکاری موسسه مصاف، ویژه برنامه پاتوق آیینه ها را با موضوع مهارت آموزی و کشف استعداد دهه هشتادی ها برگزار می نماید.

پاتوق آینه ها، دهه هشتادی ها را دور هم جمع می نماید، مهارت آموزی و کشف استعداد نوجوانان در فرهنگسرای اندیشه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7، فرهنگسرای اندیشه با همکاری واحد خانواده موسسه مصاف با توجه به اهمیت قشر نوجوان و تاثیرگذار بودن این نسل در آینده جامعه اقدام به برگزاری پاتوق آینه ها در سرفصل های توسعه فردی، کسب و کار، دین، رسانه و ... نموده است.

پاتوق آینه ها برنامه ای جامع جهت مهارت آموزی، کشف و تربیت استعدادهای نوجوانان دهه هشتادی و نخبه پروری در بازه سنی 13 الی 20 است که به صورت حضوری و مخاطب محور در سالن همایش فرهنگسرای اندیشه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می گردد.

جدیدترین جلسه از این پاتوق آینه ها با موضوع آموزش سواد رسانه ای برگزار می گردد. علیرضا پورمسعود و بهنود صدر از فعالان رسانه درباره رژیم مصرف رسانه ای در سنین بلوغ و دوران نوجوانی صحبت نموده و به سوالات حاضران پاسخ می دهند.

براساس این گزارش، پاتوق آیینه ها پنج شنبه های هر هفته از ساعت 13 تا 16 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد؛ علاقه مندان برای شرکت در این برنامه باید در واتساپ به شماره 09362661631 پیغام داده گردد و ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 609

به "پاتوق آینه ها، دهه هشتادی ها را دور هم جمع می نماید، مهارت آموزی و کشف استعداد نوجوانان در فرهنگسرای اندیشه" امتیاز دهید

1 کاربر به "پاتوق آینه ها، دهه هشتادی ها را دور هم جمع می نماید، مهارت آموزی و کشف استعداد نوجوانان در فرهنگسرای اندیشه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتوق آینه ها، دهه هشتادی ها را دور هم جمع می نماید، مهارت آموزی و کشف استعداد نوجوانان در فرهنگسرای اندیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید