بازسازی خانه: پروژه تعمیر و بازسازی سقف استخر آزادی شروع شد

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، استخر مجموعه ورزشی آزادی هر ساله میزبان مهم ترین اردوها و مسابقات شنا، شیرجه و واترپلو و سایر ورزش های آبی است.

بازسازی خانه: پروژه تعمیر و بازسازی سقف استخر آزادی شروع شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

گذشت سالهای زیادی از ساخت این استخر موجب شده است بخشهایی از این مجموعه مستهلک شده و نیاز به تعمیر و بازسازی داشته باشد که از جمله این بخش های آسیب دیده میتوان به سقف این استخر اشاره نمود. با فرارسیدن فصل های پاییز و زمستان و شروع بارندگی های فصلی و موسمی، آب باران از بخش هایی از سقف استخر ریزش نموده و تمرینات تیم های ملی را با مشکل روبرو می نماید.

کاوه احمدی سرپرست فدراسیون شنا طی بازدید از استخر قهرمانی آزادی و آنالیز و نیازسنجی از اولویت تعمیرات، دستور بازسازی و بازسازی بخش آسیب دیده سقف استخر آزادی را صادر کرد و طی رایزنی و مکاتبه با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، هماهنگی های لازم را برای شروع این پروژه انجام داد.

با استقرار تیم فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از روز گذشته (سه شنبه) در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی، امید است تا مسائل ناشی از ریزش آب از سقف این استخر طی هفته های آینده مرتفع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 616

به "بازسازی خانه: پروژه تعمیر و بازسازی سقف استخر آزادی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: پروژه تعمیر و بازسازی سقف استخر آزادی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید