26 استایل با پافر ترندی برای خانم ها و آقایان در فصل پاییز

به گزارش شهر ورزش، یکی از لباس های ضروری در ماه های سردتر سال، یک کت، کاپشن یا جلیقه پافر است. پافرهایی که در محل کار، نوشیدنی های پس از کار و ورزش های صبحگاهی استفاده می شوند، اغلب می توانند با لباس های تکراری شما ترکیب شوند و به شما ظاهری تازه ببخشند. در این مطلب، درباره پافرها و نکات مهم برای استایل با آن ها شرح می دهیم تا لباس های پاییزی و زمستانی خود را همواره مطابق با مد روز، منحصربه فرد و هیجان انگیز نگه دارید.

26 استایل با پافر ترندی برای خانم ها و آقایان در فصل پاییز

پافر چیست؟

پافر نوعی لباس عایق است که در آب و هوای سرد شما را به خوبی گرم نگه می دارد. شکل ابتدایی این لباس گرم را اولین بار شیمیدانی به نام جورج فینچ در سال 1922 میلادی برای صعود به قله اورست طراحی کرد.

البته، پافری که او طراحی کرد با آنچه امروزه به نام پافر می شناسیم، تفاوت بسیاری داشت. پافر با شکل و شمایل امروزی را فردی به نام ادی بائر در سال 1936 میلادی طراحی کرد. او طبیعت گرد و صاحب یک لباس فروشی در سیاتل بود. ایده طراحی پافر در جریان یک سفر ماهیگیری به فکر بائر رسید. در نهایت، در سال 1940 توانست حق اختراع پافر را دریافت کند تا همه این لباس گرم را به نام او بشناسند.

انواع پافر

در زمستان های گذشته، پافرها به یکی از پرطرفدارترین لباس ها در کت واک و خیابان های شهرهای بزرگ دنیا تبدیل شده اند.

پافرها از نظر جنس به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  • پافرهایی که با پرهای نرم و گرم اردک یا غاز پُر شده اند. این نوع پافر هزاران محفظه هوای کوچک دارد که هوای گرم را داخل لباس حفظ می نمایند. این نوع پافر نسبت به پافرهای دیگر گران تر است.
  • پافرهایی که در آن ها به جای پر از الیاف مصنوعی استفاده می گردد. این نوع پافر برای کسانی که نمی خواهند از محصولات حیوانی استفاده نمایند یا در پی لباس مقرون به صرفه تری هستند، مناسب است.

از نظر شکل ظاهری نیز پافرها تنوع گوناگونی دارند. کت، جلیقه و کاپشن پافر مهم ترین و شناخته شده ترین انواع این لباس گرم هستند. پافرهای مختلف درجه حرارتی متفاوتی دارند.

به عنوان مثال، درجه منفی30 به این معناست که پافر مورد نظر بدن شما را تا دمای منفی 30 درجه گرم نگه می دارد. هنگام خرید پافر باید به این درجه بندی توجه کنید.

این درجه بندی بر عواملی مانند سلامتی، فعالیت های بدنی، زمان قرارگیری در معرض هوای سرد، پوشیدن لباس های مناسب زیر آن و شرایط آب و هوایی مناسب برای انتخاب این لباس گرم تأثیر می گذارند.

نحوه استایل با پافر

کاپشن یا جلیقه پافر یک لباس بیرونی است که باید با لباس های دیگری که زیر آن پوشیده می شوند، مدل داده گردد. اولین گام برای استایل با پافر این است که برترین نوع آن را انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب پافر

برای انتخاب برترین پافر بهتر است که به دو نکته مهم توجه کنید:

  • پافری با طراحی همه کاره انتخاب کنید. هنگام تصمیم گیری درباره نحوه پوشیدن یک کت یا جلیقه پافر، باید مدلی را در اختیار داشته باشید که برای هر موقعیتی مناسب باشد. پافری انتخاب کنید که میزان آن مناسب شما باشد. پافر نباید چندان گشاد یا بسیار تنگ باشد. باید فضای کافی برای پوشیدن لباس هایی زیر آن هم در نظر بگیرید.
  • از مواد باکیفیت درست شده باشد. پافر علاوه بر همه کاره بودن باید طوری طراحی شده باشد که شما را گرم نگه دارد. پافرهایی که با مواد طبیعی یا مصنوعی باکیفیت پُر شده اند، برترین راه برای گرم ماندن در طول زمستان هستند. این نوع پافر عایقی در برابر باد و هوای سرد زمستانی است و می توانید آن را در گردش یا پیاده روی آخر هفته های زمستان بپوشید.

استایل پافر برای مردان

کاپشن یا جلیقه پافر فقط یک لایه لباس بیرونی نیست، بلکه اگر با لباس و اکسسوری مناسب پوشیده گردد، می تواند به یک لباس برجسته و شیک تبدیل گردد. به طور کلی، مردان می توانند پافر را در 5 موقعیت بپوشند و مدل بدهند. این موقعیت ها یا مدل ها عبارت اند از:

1. مدل عادی

برای روزهای عادی در خانه یا حتی برای فعالیت هایی مانند دویدن، جلیقه یا کاپشن پافر می تواند به شما ظاهری آرام و خونسرد ببخشد. شلوار جین و پلیور یقه خدمه به همراه کاپشن یا جلیقه پافر در تعطیلات آخر هفته به شما ظاهری شیک و هوشمندانه می دهد. در روزهای سردتر زمستان نیز این مدل لباس پوشیدن با یک شال گردن زیبا تکمیل می گردد.

2. مدل اداری

یک جلیقه یا کاپشن پافر را با یک پیراهن مردانه و شلوار اداری ست کنید. برای گرم ماندن در رفت وآمدهای صبح و عصر، یک پلیور با زیپی کوچک نیز روی آن بپوشید. برای دفاتر کاری که کمی غیررسمی تر هستند، یک کاپشن یا جلیقه مشکی پافر به همراه یک پیراهن مردانه به گرم ماندن و در عین حال شیک بودن در محل کار یاری می نماید. کفش های مردانه نیز می توانند این ظاهر را تکمیل نمایند تا حرفه ای تر به نظر برسید.

3. مدل پافر برای طبیعت گردی

آخر هفته ها زمان مناسبی برای بیرون رفتن و گشت وگذار در طبیعت است. در ماه های سرد سال، باید هم لباس مناسب بپوشید و هم در دمای مطلوب گردش و پیاده روی کنید. یک پلیور یا تیشرت ساده زیر جلیقه پافر به همراه یک شلوار معمولی برترین گزینه برای روزهای سرد پاییزی است. برای پیاده روی در روزهای سردتر سال نیز می توانید به جای جلیقه یک کاپشن پافر به همراه پلیور و شلوار بپوشید تا در برابر بادهای زمستانی گرم بمانید.

4. پافر برای صبحانه های آخر هفته

پوشیدن پافر در صبحانه آخر هفته با دوستان و عزیزان راهی عالی برای تجربه استایل شیک و راحت است. جلیقه یا کاپشن پافری با رنگی روشن همراه با یک پلیور و شلوار جین به شما ظاهری شیک و جسورانه می بخشد. برای گرمای بیشتر می توانید از شال گردن پشمی و جوراب های گرم نیز بهره ببرید.

5. پافر برای استراحت بعد از کار

جلیقه یا کاپشن پافر برای دورهمی های لحظه آخری یا گردش های برنامه ریزی شده بعد از کار همراه با همکاران یکی از برترین گزینه هاست. این لباس به شما یاری می نماید تا گرم بمانید و سرمای کافه یا نیمکت ها در فضای باز را تحمل کنید. یک پلیور بافتنی روی پیراهن مردانه به رنگ تیره نیز زیر پافر بپوشید. در دورهمی های محیط های اداری رسمی تر کاپشن پافر همراه با یک کت کتانی یا پلیور یقه هفت به شما ظاهری حرفه ای تر و شیک تر می بخشد.

استایل پافر برای زنان

پافرها در استایل های زنانه نیز لباس هایی همه کاره هستند. کافیست این لباس گرم را با لباس های زیرین یا اکسسوری های متناسب با آن ست کنید تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشید. در ادامه، 16 نمونه استایل زیبا با پافر برای زنان را می خوانید:

1. پافر همراه با شلوار چرم مصنوعی و کلاه پشمی

همه می دانیم که چرم مصنوعی در این فصل از سال همه جا پیدا می گردد اما آیا این ترکیب با کاپشن یا کت پافر مناسب ست می گردد؟ بله، این نوع استایل با پافر یکی از شیک ترین استایل های سال ست. نه تنها می توانید این ظاهر را با پافری از جنس چرم مصنوعی امتحان کنید، بلکه می توانیدآن را با شلواری از چرم مصنوعی نیز ست کنید تا ظاهر دخترانه ای عالی داشته باشید.

2. پافر با لباس ورزشی تک رنگ

پوشیدن لباس های ورزشی یکی از استایل های مجذوب کننده این روزهاست اما پوشیدن یک کت یا کاپشن پافر روی آن به ظاهر شما مجذوب کنندهیت دوچندانی می بخشد. در واقع، با چنین استایلی به همه اعلام می کنید که از جلسه تمرینی یوگا بازگشته ام و می خواهم در هوای سرد زمستانی یک فنجان قهوه داغ بنوشم.

3. پافر همراه با لباس های بافتنی شیک و کفش های کتانی

معمولا در فصل زمستان کمد لباس های خانم ها با لباس های بافتنی رنگارنگ پر می گردد و هیچ لباسی به میزان پافر با این بافتنی ها ست نمی گردد. برای داشتن ظاهری شیک، باید پافری با رنگ خنثی و تک رنگ داشته باشید.

4. پافر همراه با سویشرتی با طرح گرافیکی و کلاه بافتنی

همه ما در طول زمستان شلوارهای لگ را با سویشرت های طرح گرافیکی مورد علاقه خود می پوشیم و ممکن است فکر کنید که این نوع لباس پوشیدن چیز خاصی نیست. بااین حال، اگر همین ظاهر را با یک پافر و یک کلاه بافتنی تکمیل کنید، ظاهری شیک خواهید داشت.

5. پافر همراه با لگ مشکی کلاسیک و کفش های کتانی سفید

برای روزهای آفتابی زمستانی که هوا به میزان کافی گرم است، می توانید این ظاهر را امتحان کنید. کفش های ورزشی سفید مورد علاقه خود را همراه با یک لگ مشکی و کاپشن یا کت پافر بپوشید تا هم ظاهری عالی داشته باشید و هم لباس راحتی بر تن نموده باشید.

6. پافر همراه با لگی از چرم مصنوعی و بوت رزمی

هیچ لباسی به میزان یک لباس کاملا مشکی از چرم مصنوعی نمی تواند ظاهر شما را مجذوب کننده کند. شلوار یا لگی از جنس چرم مصنوعی را به همراه بزرگترین بوت رزمی و پافری از جنس چرم بپوشید تا ظاهری رؤیایی و مجذوب کننده داشته باشید.

7. پافر همراه با شلوار جین راسته، پیراهن یقه ساختگی و بوت

این ترکیب لباس واقعا برای روزهای سرد زمستان مناسب خواهد بود. این ظاهر برای فعالیت در فضای آزاد به میزان کافی گرم است اما زمانی که کاپشن یا کت پافر را درمی آورید، ظاهری فوق العاده زیبا برای فضای داخلی خواهید داشت.

8. پافر همراه با هودی مورد علاقه شما

هودی ها در این زمستان یکی از محبوب ترین لباس ها هستند و ترکیب هودی با پافر بی نهایت زیباست. این مدل لباس پوشیدن به شما احساس راحتی می دهد.

9. پافر همراه با شلوار ورزشی و نیم بوت پشمی

یکی دیگر از ترندهای زمستانی پرطرفدار پوشیدن نیم بوت پشمی همراه با پافر است. شلوار ورزشی همراه با این نیم بوت و پافر نه تنها برای عکس گرفتن مناسب است، بلکه شما را در سرمای زمستان گرم نگه می دارد.

10. پافر همراه با بوت و شلوار رنگی

ترند شماره یک دختران مجذوب کننده در این زمستان، شلوار جین گشاد رنگی است که همراه با پافر ظاهری زیبا و شیک به شما می بخشد. این ترکیب لباس را با یک جفت بوت تکمیل کنید تا همه دوستانتان برای سبک لباس پوشیدن خود از شما نظر بخواهند.

11. ترکیب پافر و بوت چلسی

یک کاپشن پافر در رنگ مشکی یا خنثی را همراه با شال یا شال گردنی ابریشمی، یک شلوار پشمی و یک جفت بوت چلسی بپوشید. این لباس ها در کنار یکدیگر باکلاس و ست به نظر می رسند. یک عینک آفتابی هم برای روزهای آفتابی زمستان انتخاب کنید تا ظاهری مجذوب کننده و در عین حال مقاوم در برابر سرما داشته باشید.

12. پافری با رنگ روشن همراه با لباسی به رنگ خنثی و اکسسوری های کلاسیک

رنگ روشن پافر باعث می گردد که ظاهری جوان و اسپرت داشته باشید. این ظاهر فقط با یک شلوار تیره و خنثی و جوراب هایی هماهنگ با آن تکمیل می گردد.

13. پافر همراه با شلوار جین، ژاکت زنانه و اکسسوری های پرزرق وبرق

هیچ ایرادی ندارد که از ویژگی اسپرت بودن پافر برای استایل خود بهره ببرید. یک شلوار جین، یک جفت بوت زمستانی و پافر را با هم بپوشید تا ظاهری مجذوب کننده مثل کسانی که از اسکی سواری بازمی گردند، داشته باشید. شلواری به رنگ روشن، همراه با پافر و ژاکت یقه دار یا بدون یقه بپوشید تا زمانی که پافر را درمی آورید، ظاهرتان جلوه بیشتری پیدا کند. این استایل با یک کلاه پرزرق وبرق شما را شبیه به اسکی بازی شیک در دهه 60 میلادی می نماید.

14. ترکیب پافر، لباسی به رنگ خنثی یا تک رنگ و اکسسوری های همواره مجذوب کننده

بسیاری از ما تسلیم پافرهای مد روز شده ایم اما موقع خرید پافر باید سراغ لباسی بروید که بتوانید آن را در سال های بعدی نیز بپوشید. پافری ساده انتخاب کنید. این پافر با لباسی به رنگ خنثی یا جین و بوت یا کفش پاشنه دار همواره ظاهر شما را شیک و مطابق با مد روز نگه می دارد.

15. پافر همراه با لباس هایی با طرح چاپی و کفش های بزرگ

اگر یک کت یا کاپشن بلند پافر می پوشید، نباید اجازه بدهید که تنها لباس و مشخص نماینده ظاهر شما باشد. همراه با آن لباس های دیگری مانند شلوارهایی یا طرح چاپی بپوشید تا استایلی مجذوب کننده تر داشته باشید.

16. پافر بلند همراه با شلوار دم پا گشاد و کمربندی زیبا

استایل با پافرهای بلند یکی از سخت ترین کارهای دنیاست چون لباس اصلی شما پافر خواهد بود. در این استایل اکسسوری ها نقش مشخص نماینده ای دارند. شلواری دم پا کشاد انتخاب کنید تا بدنتان به حالت ستونی و یکدست درنیاید. یک کلاه خاص این ظاهر را تکمیل می نماید. اگر هم پافر جلوباز پوشیده اید، کمربندی با طرحی منحصربه فرد مانند کمربند چرمی بافته شده یا کمربندی زنجیری انتخاب کنید تا ظاهری شیک و خاص داشته باشید.

کلام آخر

پافرها یکی از اصلی ترین اجزای کمدهای لباس در فصل های سرد سال هستند. برای استایل با پافر باید ابتدا برترین مدل و جنس آن را انتخاب کنید. سپس، با توجه به آن لباس های زیرین و اکسسوری ها را انتخاب کنید تا هم ظاهری شیک داشته باشید و هم در طول فصل سرد گرم بمانید.

در این مطلب، 5 مدل استایل با پافر برای مردان و 16 مدل برای زنان معرفی کردیم. به نظر شما کدام یک از این استایل ها مجذوب کننده ترند؟

منبع: theeverygirl

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 976

به "26 استایل با پافر ترندی برای خانم ها و آقایان در فصل پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 استایل با پافر ترندی برای خانم ها و آقایان در فصل پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید