پریناز ایزدیار مهمان ایرج طهماسب شد

به گزارش شهر ورزش، قسمت دوم مهمونیِ ایرج طهماسب با حضور پریناز ایزدیار، بازیگر شناخته شده در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

پریناز ایزدیار مهمان ایرج طهماسب شد

دومین قسمت از مهمونی، تازه ترین ساخته ایرج طهماسب به عنوان نویسنده، کارگردان و مجری با حضور پریناز ایزدیار، بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، عصر امروز، پنجشنبه چهارم فروردین 1401 در شبکه نمایش خانگی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

در خلاصه داستان مهمونی که اولین قسمت آن سه شنبه، دوم فروردین پخش شد آمده است: آقای طهماسب تازگی به خانه تازه نقل مکان کرده و در همسایگی منزل تازهش یک سالن عروسی قرار گرفته است. شخصیت های عروسکی تازهی که بیشتر آن ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق های متفاوت و جذابی را رقم می زنند.

مهمونی با حضور 7 عروسک به نام های شا/ باش، دی/ جی، قیمه خانم، کَته خانم، پشه، خوشگلِ بابا (مگس) و کودکِ کاری آتش زبان و سه بازیگر به نام سیروس، نوروز و سهیلا پخش می شود.

روزهای پخش مهمونی در دو هفته عید نوروز، سه شنبه ها و پنجشنبه ها به تاریخ دوم، چهارم، نهم و یازدهم فروردین است و از هفته سوم فروردین تنها در روزهای پنجشنبه پخش خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 745

به "پریناز ایزدیار مهمان ایرج طهماسب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریناز ایزدیار مهمان ایرج طهماسب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید