پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر کره جنوبی و صعود به نیمه نهایی

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابتهای قهرمانی به میزبانی ژاپن، امروز پنجشنبه در مرحله دوم مسابقات از ساعت 10:30 مقابل کره جنوبی صف آرایی کرد. شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دادند تا آماده ملاقات فردا مقابل چین تایپه شوند.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر کره جنوبی و صعود به نیمه نهایی

نتایج ست شماری:

ست نخست: 25 بر 19 به سود تیم ملی والیبال ایران

ست دوم: 25 بر 18 به سود تیم ملی والیبال ایران

ست سوم: 25 بر 20 به سود تیم ملی والیبال ایران

ملی پوشان ایران در ست نخست بازی با توجه به عملکرد ضعیف کره در سرویس و دریافت پیروز شدند اختلاف امتیاز خوبی ایجاد نمایند و پیروز اولین ست بازی شوند.

کره جنوبی که در غیاب تیم اصلی خود در مسابقات حضور دارد در ست دوم هم نمایش بسیار ضعیفی در مقابل یاران ایران داشت و ملی پوشان از ابتدای بازی اختلاف امتیاز خوبی ایجاد کردند و پیروز این ست شدند.

در ابتدای ست سوم، کره جنوبی بر خلاف دو ست گذشته پیروز شد تا امتیاز 5 بازی برابر و پایاپایی با ایران داشته باشد ولی در ادامه بار دیگر ملی پوشان با کسب دو امتیاز متوالی پیش افتادند. با خروج صابر کاظمی و ورود اسماعیل نژاد در زمین ایران کره هم با تکیه بر کیم، بازیکن شماره یک و تازه وارد خود توانست نمایش بهتری از ست های اول و دوم داشته باشد و یک بار دیگر بازی را در امتیاز 15 برابر کند. در نهایت ایران ست سوم را هم با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های والیبال قهرمانی آسیا از روز 21 شهریور با حضور 16 تیم برتر قاره آسیا در چهار گروه چهار تیمی به میزبانی ژاپن شروع شده و تا 28 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سال های 2011، 2013 و 2019 اسم قهرمانی آسیا را کسب نموده است و این بار با راهنمایی مربی ایرانی در پی چهارمین قهرمانی در قاره کهن است.

تیم ملی والیبال ایران با شکست کره جنوبی در نخستین ملاقات مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا، صعودش به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر رقابت ها را قطعی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 474

به "پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر کره جنوبی و صعود به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر کره جنوبی و صعود به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید