کتابداران از تجربه ارائه کتاب به مهاجرین سخن می گویند

به گزارش شهر ورزش، تهران (پانا) - دهمین جلسه از سلسله وبینارهای روایت هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی به آنالیز موضوع چگونگی ارائه خدمات به مهاجرین می پردازد.

کتابداران از تجربه ارائه کتاب به مهاجرین سخن می گویند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دهمین جلسه از سلسله وبینارهای روایت هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی به آنالیز موضوع چگونگی ارائه خدمات به مهاجرین با حضور کیت بیکر، کتابدار بخش بزرگسالان کتابخانة عمومی پیسکتاوای آمریکا می پردازد.

کتابدار بخش بزرگسالان کتابخانه عمومی پیسکتاوای آمریکا در این وبینار به توضیح خدمات این کتابخانه برای مهاجرین می پردازد و در مورد ویژگی های خدمات به مهاجرین صحبت می نماید. در ادامه این برنامه ابوالفضل اسدنیا، کتابدار کتابخانه جابربن حیان رفسنجان از تجربیات خود در برخورد با مهاجران و خدمات قابل ارائه به آن ها در کتابخانه ها خواهد گفت.

علاقه مندان به حضور در این وبینار می توانند روز 8 آذر ماه ساعت 18 به وسیله صفحه اسکای روم دفتر پژوهش و آموزش نهاد به آدرس https://www.skyroom.online/ch/researchpl/webinar اقدام نمایند. بعلاوه این برنامه به صورت زنده به وسیله پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، در سلسله وبینارهای روایت هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی تا به امروز موضوعاتی مانند توسعه خدمات کتابخانه های عمومی برای گروه های حاشیه ای، طراحی خدمات برای کتابخانه ها، جامعه اطلاعاتی و خدمات دیجیتال در کتابخانه های عمومی و چرا کتابخانه ها متفاوتند با حضور اساتید، پژوهشگران، کتابداران و مدیران کتابخانه های عمومی از کشورهایی همانند ایرلند، یونان، امریکا، کانادا مورد آنالیز قرار گرفته است. این وبینارها به همت دفتر پژوهش نهاد و همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی و دبیری منصور کوهی رستمی رئیس هیئت مدیره انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 603

به "کتابداران از تجربه ارائه کتاب به مهاجرین سخن می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابداران از تجربه ارائه کتاب به مهاجرین سخن می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید