کودک درون تان را در بزرگترین میدان دوی با مانع بادی دنیا آزاد کنید

به گزارش شهر ورزش، همه ما احتیاج داریم که گاهی کودک درون خودمان را آزاد کنیم و این میدان دوی با مانع بادی تازه در انگلستان، برترین راه برای انجام این کار است.

کودک درون تان را در بزرگترین میدان دوی با مانع بادی دنیا آزاد کنید

میدان دوی با مانع هیولا (Monster Obstacle Course) با 300 متر طول، بزرگ ترین در نوع خود در دنیا است. این زمین بازی مجموعا شامل 42 مانع است که یکی از آن ها با با 18 متر طول مگا اسلاید (Mega Slide) نام دارد؛ یک تونل عشق که به آن قفس فنری سرنوشت (Bouncy Cage of Doom) نیز می گویند.

طراحان این هیولا، دو تهیه نماینده به نام های جو و نیک هستند. آن ها این نکته را دریافتند که مردم احتیاج به تجربیاتی واقعی، به یادماندنی و سه بعدی دارند، به خصوص تجربیات نوستالژیک؛ جایی که می توانند دوباره مانند یک کودک بزرگ رفتار نمایند.

آن ها گفته های خود را در فروش بلیط های سال گذشته در میدان دیو (The Beast) ثابت کردند و از آنجا تصمیم گرفتند که به موفقیتی دو چندان دست پیدا نمایند. برای همین آن ها سال جاری برای کل تابستان، مخلوق نو خود را در یک تور به انگلستان می آورند و فرصتی را در اختیار تمام افراد بزرگسال قرار می دهند که کودک درون شان را آزاد نمایند.

میدان دوی با مانع هیولا در منچستر، کاردیف، ناتینگهام، لندن و بیرمنگام خواهد بود. جو و نیک در یک نشست رسانه ای گفتند:

این زمین بزرگ تر، بهتر و هیجان انگیزتر از گذشته است.

مهمانان ممکن است بخواهند در این زمین دوی با مانع کمی بیشتر از 30 دقیقه بمانند. تمیز کردن زمین دو کمی زمان می برد، زیرا این سالن علاوه بر زمین پرش از مانع، دارای یک محوطه پایکوبی با اجرای دی جی و نورپردازی، چندین بار، غذای خیابانی و دو کارکتر مجذوب کننده فلامینگو و اسب تک شاخ خواهد بود.

این زمین با توجه به ویژگی های بزرگسالان و با سطح سختی میانه طراحی شده است و کارکنان این مجموعه قول داده اند که اگر در جایی گیر افتادید و نتوانستید بیرون بیایید، به شما یاری نمایند. آن ها بعلاوه توصیه کردند که به جای شلوار جین، شلوارهای ورزشی و راحت بپوشید. برای بچه ها جلسه هایی در طول صبح در نظر گرفته شده است تا اگر می خواهند با هیولا به رقابت بپردازند.

هر جلسه در میدان دوی با مانع هیولا با خرید بلیط قابل دسترسی است. شما می توانید ار این وب سایت بلیط این تجربه هیجان انگیز را بخرید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 646

به "کودک درون تان را در بزرگترین میدان دوی با مانع بادی دنیا آزاد کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودک درون تان را در بزرگترین میدان دوی با مانع بادی دنیا آزاد کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید