2 هنرپیشه روس قبل از تام کروز به فضا می فرایند، چالش درامی که در فضا می گذرد

به گزارش شهر ورزش، سازمان فضایی فدرال روسیه هفته گذشته خاطرنشان کرد 2 هنرپیشه این کشور را به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد تا نخستین فیلم تخیلی در فضای واقعی را بسازند. تا قبل از این قرار بود تام کروز از سینمای آمریکا اولین هنرپیشه ای باشد که به فضا می رود.

2 هنرپیشه روس قبل از تام کروز به فضا می فرایند، چالش درامی که در فضا می گذرد

به گزارش خبرنگاران به نل از خبرگزاری فارس، روسکاسموس سازمان فضایی روسیه روز پنجشنبه 13 ماه می گفت کلیم شیپنکو، کارگردان 37 ساله و یولیا پرسیل، هنرپیشه 36 ساله را به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد تا نخستین فیلم تخیلی در فضا را بسازند.

این در حالی است که تام کروز ستاره هالیوود قرار بود اولین کسی باشد که یک فیلم سینمایی را در فضا فیلمبرداری می نماید، اما روسیه پیش دستی نموده و مراحل شروعین این فیلم و ماموریت واقعی فضایی را شروع نموده است.

طبق بیانیه سازمان فضایی روسیه، این سفر فضایی واقعی برای تاریخ 5 اکتبر 2021 از پایگاه فضایی بایکونور برنامه ریزی شده است. این هنرمندان قرار است سوار بر فضاپیمای سایوز ام اس-19 راهی فضا و ایستگاه بین المللی شوند.

در ایستگاه فضایی آنها با تام کروز هنرپیشه معروف آمریکایی و داگ لیمان کارگردان، که قرار است آنها هم در ماه اکتبر و چند روز پس از تیم روسی برای ساخت فیلم به آنجا بروند، دیدار خواهند کرد.

البته تاریخ دقیق سفر فضایی تام کروز هنوز تعیین نشده، اما عزیمت روس ها در چند روز اول ماه، به نوعی رقابت با آمریکایی ها را نشان می دهد و یادآور رقابت اولین سفرهای فضایی است که در آن موقع هم روسیه پیشگام اولین سفر فضایی بود.

بنابر اعلام آژانس فضایی روسیه این فیلم با نام چالش یک درام فضایی است.

دیمیتری راگزین، رئیس آژانس فضایی روسیه در این طرح همکاری می نماید. وی علاقمند است تا روسیه نخستین کشوری باشد که در فضا فیلم می سازد.

این پروژه روسی از قبل از تهیه فیلم تام کروز و داگ لیمان فیلمبرداری خواهد شد.

در بیانیه مطبوعاتی این نهاد جزییاتی از تاریخ فیلم و جزئیات آن تعیین نشده است.

یولیا پرسیل هنرپیشه معروف روس آماده برای عزیمت به فضا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 406

به "2 هنرپیشه روس قبل از تام کروز به فضا می فرایند، چالش درامی که در فضا می گذرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هنرپیشه روس قبل از تام کروز به فضا می فرایند، چالش درامی که در فضا می گذرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید