5 سرویس غذاخوری مجذوب کننده برای جهیزیه عروس

به گزارش شهر ورزش، اگر قصد خرید یک سرویس مجذوب کننده و زیبای غذاخوری را دارید و در میان انبوهی از محصولات و کیفیت ها قرار گرفته اید و به این مقاله برخورده اید حتما همین جا دست نگه دارید و تا انتهای مطلب همراه ما باشید، چراکه هدف از نگارش این مطلب معرفی و بررسی انواع ظروف غذاخوری و معرفی بهترین و مجذوب کننده ترین مارک های موجود در بازار است.

5 سرویس غذاخوری مجذوب کننده برای جهیزیه عروس

همیشه یکی از کالاهای ضروری و مورد نیاز برای جهیزیه عروس و برای هر خانه یک سرویس کامل غذاخوری برای مهمان و مصرف روزانه است. داشتن سرویس غذاخوری زیبا و با کیفیت، لذت غذا خوردن را دوچندان می کند، سفره را حسابی دلنشین و دلپذیر می کند و حتی باعث می گردد هنگام غذا خوردن حس بهتری داشته باشید.

ست بودن سرویس غذاخوری هم از آن جایی که در دکوراسیون سفره هارمونی و یک دستی به وجود می آورد، یکی دیگر از موارد مهم در داشتن سرویس ظروف است، زیرا وجود هارمونی در رنگ و مدل ظروف آشپزخانه، به ما احساس آرامش می دهد و فکر را آرام می کند.

ظروف غذاخوری از تنوع بسیار بالایی بهره می برند و گونه های بسیار متفاوتی دارند. از همین رو ممکن است بسکمک از افراد نتوانند خرید آسانی داشته باشند. از آن جا که ظروفی که برای خانه خود انتخاب می کنید به مقدار غذایی که می خورید مهم است، نباید بی گدار به آب زد و حتما باید قبل از خرید تحقیقات زیادی انجام داد. در این مطلب تا جایی که امکان داشته تلاش کرده ایم شما را با ظروف مختلف و مزایای آن ها آشنا کنیم تا خرید آسان تر و مطمئن تری داشته باشید.

انواع سرویس غذاخوری

همان طور که می دانید و پیش تر هم گفته شد، سرویس های غذاخوری تنوع بسیار از جنس و کیفیت گرفته تا رنگ و طرح دارند و از همین رو بهتر است قبل از خرید حتما آن ها را بشناسید. این سرویس ها معمولا در تعداد مختلفی مثل سرویس 6 نفره، 12 نفره، 18 نفره، 24 نفره و بیشتر تولید می شوند .

اگر می خواهید سرویس غذاخوری دم دستی برای مصرف روزانه خریداری کنید بهتر است به سراغ تعداد پایین تر بروید؛ ولی اگر قصد دارید برای مهمان خرید کنید بهتر است به سراغ سرویس های 12 تا 24 نفره بروید زیرا کارتان را راحت تر می کند. در اینجا به معرفی 5 جنس سرویس غذاخوری می پردازیم.

1. سرویس غذاخوری اوپال (ماده ای بین جنس چینی و شیشه)

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید سرویس غذاخوری خریداری کنید حتما برای یک بار هم که شده باید نام سرویس اوپال یا آرکوپال به گوش تان خورده باشد. سرویس اوپال نخستین بار در ونیز ساخته شد و رفته رفته کشور فرانسه تولید آن را توسعه داد و بعد از آن ظروف اوپال با نام تجاری آرکوپال یاد می شوند. این ظروف از طریق مواد اولیه ای همانند خورده شیشه، سیلیس، آهک و دیگر موارد ساخته می شوند و کیفیت بسیار بالای آن ها سبب می گردد که مدت ها بتوانید از آن ها استفاده کنید.

یکی دیگر از نقاط مثبت ظروف یاد شده این است که سرویس های غذاخوری آرکوپال با توجه به جنس و ظاهر شیکی که دارند هم برای در موارد مجلسی و هم هنگام مصارف روزمره و دم دستی استفاده می شوند. متاسفانه بخاطر جنس فوق العاده عالی و مستحم ظروف آرکوپال این روزها با ظروف تقلبی آرکوپال با برند های متفرقه در بازار روبرو هستیم که البته باید گفت برای تشخیص ظروف اصل از تقلبی راهکارهای خوبی هم وجود دارد. برای تشخیص ظروف آرکوپال اصل به موارد زیر دقت کنید:

  • ظاهر و جنس؛ ظروف آرکوپال اصل با توجه به این که در بهترین کارخانه جات و با بهترین مواد اولیه ساخته می شوند ظاهری بسیار سیقلی، صاف و براق دارند و با یک نگاه می توانید کیفت ساخت آن را با ظروف تقلبی موجود در بازار مقایسه کنید. همچنین دقت داشته باشید که در سطح ظرف ها هیچ گونه فرورفتگی، برآمدگی یا ناصافی وجود نداشته باشد.
  • سبکی ظروف؛ ظروف آرکوپال لومینارک اصل فرانسه وزن بسیار کمی داشته و در مقایسه با نمونه های تقلبی و یا چینی بسیار سبک هستند. سبک بودن سرویس آرکوپال سبب محبوبیت بسیار زیاد این ظروف شده است. این سبک بودن مزیت های بسیار زیادی دارد که مهم ترین آن ها آسانی جابه جایی آن هاست. بنابراین برای تشخیص ظروف آرکوپال لومینارک اصل حتما با درست گرفتن ظروف خواهید یافت که سرویس غذاخوری پیش رویتان اصل است یا تقلبی.
  • قابلیت استفاده در مایکروویو؛ یکی دیگر از راهکارهای تشخیص ظروف آرکوپال اصل از تقلبی این است که آن ها را درون مایکروویو قرار دهید. ظروف غذاخوری اصل در مایکروویو هیچ اتفاقی برایشان نمی افتد و در اثر گرما هیچ گونه مواد مضر یا آلوده ای از خود تولید نمی کند. ظروف تقلبی تحمل قدرت گرمای مایکروویو را نداشته و دچار ترک و شکستگی می شوند. علاوه بر این مواد مضر و آلوده ای از خود تولید می کنند که غذا را ناسالم می کند. از همین رو دقت کنید اگر ظرف مورد نظرتان هیچ آسیبی ندید تقلبی نیست.

این ظروف، با توجه به تنوع بالای خود در بازار به آسانی یافت می شوند و می توانید طبق سلیقه خود هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

سرویس غذاخوری 26 پارچه لومینارک مدل دیوالی

یکی از سرویس های خوب آرکوپال لومینارک اصل فرانسه مدل دیوالی است که به خاطر ظاهر ساده و یک دست خود از طرفداران بسیار زیادی بهره مند است. این سرویس غذاخوری 26 پارچه بوده و قابلیت استفاده در مایکروویو و شست وشو در ماشین ظرفشویی را دارد. سرویس یاد شده در چند رنگ مختلف مثل رنگ طوسی، سفید، سیاه، سبز آبی و فیروزه ای موجود است و شما طبق سلیقه خود می توانید هر کدام را می خواهید خریداری کنید.

سرویس غذا خوری 26 پارچه لومینارک مدل دیوالی

2,800,000 تومان

مشاهده و خرید

2. سرویس غذاخوری سرامیکی

ظروف سرامیکی یکی دیگر از انواع سرویس های غذاخوری موجود در بازار هستند که در میان مردم بسیار محبوب است. این ظروف یکی از زیرشاخه های هنر سفالگری است و تحقیقات هم نشان می دهد که کاشی، سفال و سرامیک جز هنر های پررونق در طول تاریخ بوده اند.

این سرویس های غذاخوری یکی از پراستفاده ترین ظروف برای پذیرایی از مهمان ها، چیدمان و دکوراسیون منزل است که با توجه به دست ساز بودنشان جلوه ای بسیار زیبا و دلنشینی به خانه می دهد. ظروف سرامیکی در طرح ها و رنگ های بسیار زیاد و متنوعی در بازار موجود است و شما می توانید طبق سلیقه خود هر کدام را که می خواهید خریداری کنید.

امروزه ظروف سرامیکی در اصل کاملا از جنس سرامیک نیستند و بدنه اصلی آن نوعی فلز و ترکیباتی دیگری مثل مس تولید می شوند که پوشش سطحی آن ها از جنس سرامیک است. به طور خلاصه می توان گفت که ظروف سرامیکی از دو بخش متفاوت بدنه و پوشش سطحی تشکیل می شوند. پوشش سطحی سرامیکی باعث می گردد که غذا به سطح ظرف نچسبند و همچنین مانع رسیدن مواد مضر به غذا می شوند که برای سلامتی بهتر است.

سرویس غذاخوری 30 پارچه کلارا مدل سرامیکی

سرویس غذاخوری سرامیکی که در اینجا قصد داریم به بررسی و معرفی آن بپردازیم سرویس غذاخوری 30 پارچه کلارا مناسب برای 6 نفر است. این سرویس مجذوب کننده و زیبای سرامیکی شامل یک کاسه، دیس، بشقاب غذاخوری، بشقاب خورشت خوری، پیش دستی، شکرریز، نمک پاش و فلفل پاش و یک پیاله بوده و در رنگ های متفاوت و مجذوب کنندهی دردسترس است.

این ظروف رو لعابی بوده و قابلیت شست وشو در ماشین ظرف شویی را هم دارند و همچنین می توانید آن ها در مایکروویو قرار دهید. ظروف سرامیکی از آن جهت که گرما را خیلی خوب عبور می دهند برای گرم نگه داشتن غذا بسیار کاربردی هستند.

سرویس غذاخوری 30 پارچه کلارا مدل سرامیکی

1,319,780 تومان

مشاهده و خرید

3. سرویس غذاخوری چینی

ظروف چینی قدمت بسیار زیادی دارند. تاریخچه این نوع ظروف به بیش از 1700 سال پیش باز می گردد و همانطور هم که از نامشان پیداست، در ابتدا در کشور چین آن ها را تولید می کردند که پس از مدتی تولید آن ها از طریق شرکت های دیگر هم آغاز شد. جالب است بدانید در ابتدا فقط اشراف و پادشاهان بودند که از این نوع ظروف برای سرو غذا استفاده می کردند اما به مرور زمان افراد دیگر هم از آن استفاده کردند.

ظروف چینی فرآورده ای از صنعت سرامیک محسوب می شوند که بر اساس نوع فرآیند تولید به چند دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از فرایند حرارتی، دمای پخت، مقدار شفافیت، مقدار عبور نور، درصد جذب آب و… . این نوع ظروف برخلاف ظروف شیشه ای با گرم شدن زود گرم نمی شوند، به راحتی در اثر گرما و سرما نمی شکنند، سنگین هستند، هیچ گونه مواد مضری در ساخت آن ها به کار نرفته است، کاملا سالم و ظروف پیشنهادی برای غذا خوری هستند و بسکمک موارد دیگر که باعث شده اند ظروف چینی این روزها به یکی از محبوب ترین ظروف در بین افراد خانه دار تبدیل شوند.

به صورت کلی ظروف چینی را از محلول حرارت دیده خاک چینی (حاوی سیلیس، آلومینیوم و آب)، پودر کوارتز، فدسپات و آب در دمای 1300 درجه به دست می آیند. بعد از این فرایند، ظرف به لعاب آغشته شده و بار دیگر در کوره قرار می گیرد و سپس نقاشی و آماده می گردد. چینی ها به دسته های ضخیم و بسیار مقاوم و نازک و براق تقسیم می شوند که مدل دوم فوق العاده گران قیمت است. یک نوع چینی دیگر هم وجود دارد که به آن پروسلن می گویند؛ این نوع چینی ها ضخامت ماز طریقی دارند.

از جمله ظروف چینی می توان به ظرف سالاد، سالادخوری، دیس، بشقاب پلوخوری، بشقاب خورشت خوری، پیش دستی، نمک پاش، قوری، فنجان و نعلبکی، قندان و شکرریز اشاره کرد. هر کدام از این نوع ظروف هم انواع مختلف خود را دارند اما از لحاظ جنس تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند.

سرویس چینی 28 پارچه غذاخوری چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل سیلور لاینر

یکی از محبوب ترین و مرغوب ترین سرویس چینی موجود در بازار، سرویس چینی زرین ایران سری ایتالیا است که 28 پارچه بوده و کیفیتی مثال زدنی دارد. این سرویس که برای شش نفر مناسب است شامل بشقاب خورشت خوری (6 عدد)، پلوخوری (6 عدد)، دیس (دو عدد)، سالادخوری (6 عدد)، پیش دستی (6 عدد)، نمک و فلفل پاش (در مجموع 2 عدد) می گردد.

شکل این محصولات دایره ای است و طرح بسیار زیبایی هم در کناره ها دارند که باعث می گردد محصول در عین سادگی، فوق العاده زیبا و چشم نواز هم به نظر برسد. این ظروف مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت داشته و برای استفاده در مایکروویو هم مناسب هستند. همچنین بدون نگرانی می توان آن ها را درون ماشین ظرفشویی قرار داد و شست.

سرویس چینی 28 پارچه غذا خوری چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل سیلور لاینر درجه یک

1,100,570 تومان

مشاهده و خرید

4. سرویس غذاخوری شیشه ای و پیرکس

سرویس شیشه ای در انواع و اقسام مدل های مختلف در دسترس است. به صورت کلی شیشه را با ترکیب سیلیس، کربنات سدیم، سولفات سدیم و برخی مواد معدنی دیگر با یکدیگر مخلوط کرده و در دمای 1500 درجه حرارت می دهند تا جایی که مخلوط ذوب شده و به شکل خمیر در بیاید. این خمیر حالا از طریق شیشه گران در قالب های مخصوص نظیر لیوان، استکان، بشقاب و… ریخته می گردد تا ظروف نهایی به دست بیایند. اما خود این فرایند به چند شکل صورت می گیرد.

مثلا یرای تهیه شیشه نشکن، مخلوط یاد شده را تا دما 630 درجه گرم و ناگهان سرد می کنند تا بلور نشکن به دست بیاید. برای تهیه پیرکس که یکی از مرغوب ترین نمونه های ظروف شیشه ای است، بوراکس را هم به خمیر شیشه اضافه می کنند تا ضریب انبساط آن کاهش پیدا کرده و در نتیجه مقاومت آن در برابر حرارت افزایش پیدا کند. به همین خاطر هم است که بیشتر افراد پیرکس را برای پخت و پز و گرم کردن غذا استفاده می کنند.

اما چه چیزی باعث می گردد که استفاده از ظروف شیشه ای را به شما پیشنهاد دهیم؟ ظروف شیشه ای در حال حاضر یکی از محبوب ترین ظروف آشپزخانه به حساب می آیند که بسکمک از خانه دارها استفاده از آن ها را ترجیح می دهند. اما دلیل این موضوع فقط به زیبایی آن ها بر نمی گردد، بلکه کیفیت هم ملاک مهمی است. برای مثال شیشه کم محلول است. این یعنی وقتی شما غذا را در آن می کشید، هیچ فعل و انفعالی با آن ایجاد نمی کند و در نتیجه روی آن هیچ اثر منفی هم نمی گذارد. علاوه براین، پخت و پز هم در ظروف شیشه ای مسئله ای ایجاد نمی کند اما باید اطمینان حاصل کرد شیشه به حرارت مقاوم است و آن هم بیشتر برای گرم کردن غذا باید مورد استفاده قرار بگیرد و نه اینکه برای طولانی مدت روی شعله بماند.

از دیگر مزایای شیشه می توان به خنثی بودن آن اشاره کرد. شیشه نه بو دارد، نه رنگ و نه مزه. در نتیجه وقتی غذایی را به مدت طولانی درون آن قرار دهید، هیچ تغییری در مزه و بوی آن ایجاد نمی گردد. از طرفی شما هر چیزی را هم که درون شیشه قرار دهید، با یک شست وشوی ساده می توانید بوی آن را از بین ببرید. این یعنی می توانید چاش خشک، قهوه، ادویه جات و… را درون ظروف شیشه ای قرار دهید و هر وقت هم که خواستید چیز دیگری را درون آن بریزید، کافی است آن را بشویید تا دیگر خبری از بوی ماده قبلی نباشد.

یگ سری اسانس های میوه و سبزیجات هم هستند که چون به کمک حلال های بسیار قدرتمندی آن ها را استخراج می کنند، بسیار فرار می شوند و در نتیجه ظروف پلاستیکی، خصوصا ظروف پلاستیکی نازک را خراب می کنند. اگر هم بخواهید آن ها را در ظروف پلاستیکی قرار دهید، خود اسانس تغییر حالت می دهد. در نتیجه بهترین ظروف برای نگه داری اسانس های این چنینی، ظروف شیشه ای هستند. به صورت کلی می توان مزایای ظروف شیشه ای مرغوب مثل پیرکس را به توضیح زیر دانست:

  • دوام و ماندگاری بالا
  • مقاومت بالا در برابر لکه و خط و خش
  • مناسب برای نگهداری غذا به مدت طولانی
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه
  • امکان استفاده در فر و مایکروویو
  • امکان استفاده در فریزر
  • مقاومت در برابر تغییر دما
  • فوق العاده سالم برای پخت و پز غذا
  • امکان حفظ گرما درون خود ظرف
  • قابل شست وشو در ماشین ظرفشویی

توجه داشته باشید این مزایا برای ظروف پیرکس است و نه شیشه های معمولی. در نتیجه پیشنهاد می گردد اگر در پی ظروفی هستید که مقاومت و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد، به سراغ ظروف پیرکس بروید که قیمت بالایی هم دارند، در غیر این صورت استفاده از شیشه معمولی به شما پیشنهاد می گردد. همچنین توجه داشته باشید که معمولا ظروف پیرکس بدون رنگ از بهترین نوع این ماده هستند چون در مرحله رنگ ریزی، از کیفیت و دوام آن ها کاسته می گردد. هرچند نمونه های رنگی باکیفیت را هم می توان یافت.

سرویس قابلمه 9 پارچه پیرکس کورل مدل ویژن

یکی از بهترین سرویس های پیرکس موجود در بازار که کیفیتی استثنائی و زیبایی نفس گیری دارد، سرویس قابلمه 9 پارچه پیرکس کورل مدل ویژن است. جنس بدنه این محصول از پیرکس و جنس روکش آن هم از فینگرس است تا بدین ترتیب از لحاظ مقاومت هیچ نگرانی از بابت کیفیت آن نداشته باشید.

این محصولات را بدون هیچ نگرانی می توان در فر و مایکروویو استفاده کرد چون در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. کشور مبدا این ظروف فرانسه است که در رابطه با کیفیت شیشه های آن حرفی باقی نمی ماند. این محصول شامل سه عدد قابلمه با گنجایش های 2.5، 3.5 و 5 لیتر، یک عدد شیرجوش با درب، یک عدد تابه از جنس پیرکس که قابل استفاده در فر و روی شعله مستقیم گاز هم است می گردد. تمامی این ظروف در برابر جذب لکه و بو مقاوم هستند و در برابر تغییر ناگهانی دما هم بدون مشکل کار می کنند و نمی شکنند.

سرویس قابلمه 9 پارچه پیرکس کورل مدل ویژن

19,000,000 تومان

مشاهده و خرید

سرویس غذا خوری 45 پارچه لومینارک مدل HAWAII

لومینارک برندی است که کیفیت بالای آن نیازی به تعریف ندارد. کافی است نگاهی به امتیاز این محصول در خبرنگاران داشته باشید تا متوجه شوید منظورمان از کیفیت بالای این برند چیست. سرویس غذاخوری 45 پارچه لومینارک مدل HAWAII هم یکی از محصولات مرغوب، زیبا و پرطرفدار این برند است که برای شش نفر مناسب بوده و قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی را هم دارد.

با خرید این محصول شما به یک دست لیوان (6 عدد)، یک دست کاسه (6 عدد)، یک دست بشقاب خورشت خوری (6 عدد)، یک دست بشقاب پلوخوری (6 عدد)، یک عدد دیس، یک عدد ظرف سالاد، یک دست پیش دستی (6 عدد) یک دست فنجان (6 عدد)، یک دست نعلبکی (6 عدد) و یک پارچ درب دار با گنجایش 1.6 لیتر دسترسی خواهید داشت.

سرویس غذا خوری 45 پارچه لومینارک مدل HAWAII کد G27

5,400,000 تومان

مشاهده و خرید

5. سرویس ملامین

ظروف ملامین را می توان یکی از نوستالژی ترین ظروف آشپزخانه به حساب آورد، چراکه معمولا وقتی به خانه مادربزرگ ها می روید آن ها را مشاهده می کنید. این ظروف در زمان های قدیم بیشترین استفاده را در زندگی افراد داشته اند اما به مرور و با ورود ظروف شیشه ای، چینی و… جای خود را به آن ها داده و استفاده از آن ها روز به روز کمرنگ و کمرنگ تر شد.

یکی از دلایلی که باعث می شده افراد زیادی به استفاده از ظروف ملامین علاقه نشان دهند، سبک بودن و مقاومت بالای آن ها بود. البته این روزها افراد خوش ذوق با طراحی و تولید ملامین های مجذوب کننده و بسیار مجذوب کننده باعث شده اند که این ظروف بار دیگر به یکی از اصلی ترین انتخاب های افراد حین خرید ظروف تبدیل شوند اما همچنان نتوانسته اند جایگاه قبلی خود را بدست بیاورند.

طروف ملامین معمولا شامل دیس، بشقاب، کاسه آبگوشت، سینی، خورشت خوری، پیش دستی، کاسه ماست و در برخی موارد لیوان است. معمولا در کافه ها و رستوران ها می توان این ظرف ها را یافت اما در خانه ها کمتر دیده می شوند. ظروف ملامین در گذشته غالبا دایره ای شکل بودند اما این روزها می توان آن ها را در انواع و اقسام اشکال مختلف یافت. به صورت کلی ملامین در انواع مختلفی تولید می گردد که در ادامه به صورت خلاصه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

ملامین چهارگوش؛ این نوع ملامین ها در اشکال مستطیل یا مربعی شکل تولید می شوند و هم می توان به صورت طرح دار و هم ساده آن ها را خریداری کرد. مدل های نو این نوع ملامین کیفیت بالایی داشته و در ماشین ظرف شویی هم امکان شست وشوی آن ها فراهم است. همچنین در برابر آب گرم و سرد هم آسیبی به آن ها وارد نمی گردد. این نوع ملامین ها بیشتر به شکل سینی، دیس و بشقاب عرضه می شوند.

ملامین گرد؛ ملامین گرد را بیشتر به عنوان بشقاب و کاسته می بینیم اما دیس ها و سینی هایی با این شکل هم وجود دارند. از لحاظ کیفیت و طول عمر فرقی با نوع چهارگوش آن وجود ندارد و انتخاب بین آن و مدل چهارگوش فقط به سلیقه افراد بستگی دارد.

ملامین رنگی؛ ملامین رنگی دیگر شکل متفاوتی ندارد، فقط رنگ آن با سایر ملامین ها فرق دارد. این نوع ملامین ها معمولا زیباتر و مجذوب کننده تر هستند چون ما معمولا ملامین را به رنگ سفید آن می شناسیم. به خاطر رنگی بودن، این نوع ملامین ها را می توان با سایر ظروف آشپزخانه یا طرح داخلی محیط آشپزخانه ست کرد که مجذوب کنندهیت زیادی هم دارد. معمولا پیشنهاد می گردد روی ظروف ملامین چاقو و چنگال نکشند چون از طول عمر آن کاسته می گردد. همچنین نباید با استفاده از دستمال های زبر آن را خشک کرد چون زود خط و خش می گیرند. همچنین نباید این نوع ظروف را در مایکروویو قرار داد یا آن آن ها حرارت داد.

سرویس غذاخوری 26 پارچه کسری یزد طرح آمازون Xwares-Line

به خاطر ساده بودن ظروف ملامین، معمولا مدل های طرح دار از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. اما هر طرحی قطعا به دل افراد نمی نشیند. ولی سرویس غذاخوری 26 پارچه کسری یزد طرح آمازون Xwares-Line طرح فوق العاده مجذوب کنندهی دارد که شما را به یاد درختان و جنگل ها می اندازد.

دلیل اصلی نام گذاری آن به آمازون هم دقیقا همین است. که به نوعی جنگل های آمازون را تداعی کند. این ظروف درون آشپزخانه فوق العاده زیبا و چشم نواز به نظر خواهند رسید، خصوصا اگر آن را با سایر ظروف ست کنید. این سرویس 26 پارچه و برای شش نفر مناسب است. با خرید آن هم به یک دست بشقاب خورشت خوری (6 عدد)، یک دست پیش دستی (6 عدد)، یک دست بشقاب غذاخوری (6 عدد)، دو عدد دیس و یک دست پیاله (6 عدد) دسترسی خواهید داشت. این محصول قابلیت شست وشو در ماشین ظرف شویی را دارد و کیفیت آن هم بسیار بالاست.

سرویس غذاخوری 26 پارچه کسری یزد طرح آمازون Xwares-Line

1,700,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

انتخاب ظروف مناسب برای آشپزخانه کار سختی نیست. فقط باید بدانید چه جنس محصولی از کیفیت مناسب تری برخوردار است و سپس با انتخاب بهترین و شناخته شده ترین برند، به خرید اقدام کنید. در این مطلب تلاش شده تا بهترین و پر استفاده ترین ظروف آشپزخانه را به شما معرفی و شما را با مزایای استفاده از آن ها تا جایی که امکان داشته آشنا کنیم. امیدواریم بتوانید با کمک اطلاعات موجود در این مطلب، خرید خوب و رضایت بخشی داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 893

به "5 سرویس غذاخوری مجذوب کننده برای جهیزیه عروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 سرویس غذاخوری مجذوب کننده برای جهیزیه عروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید