ابهت اعجاب آور ب ام و سری 7 مدل 2023

به گزارش شهر ورزش، یک سدان پرچمدار سری 7 نو سرفصل اخبار BMW برای مدل سال 2023 است.

ابهت اعجاب آور ب ام و سری 7 مدل 2023

به گزارش خبرآنلاین، تمدید سری 7 افسانه ای شامل یک نسخه باتری الکتریکی از این مدل برای اولین بار به نام i 7 است. در واقع، BMW تمام مراحل را به کار گرفت تا مدل اصلی خود را با مجموعه ای از نوآوری های تکنولوژیک پر کند. از جمله موارد دیگر، رانندگی بدون دست با سرعت 80 مایل در ساعت در بزرگراه های خاص را ارائه می نماید، در حالی که خودروی الکتریکی i 7 (EV) با یک بار شارژ مسافت 300 مایل را طی خواهد نمود.

هندلینگ آن به لطف بعضی تغییرات در شاسی و سیستم تعلیق، از جمله سیستم فرمان تازه چرخ های عقب، کمی پایدارتر از خودروی 2022 است. فناوری یاری راننده آن رانندگی در بزرگراه های شلوغ را فراهم می نماید، سیستم های یاری راننده شامل حالت رانندگی نیمه خودران است که در بزرگراه های نسبتا شلوغ کاربرد دارد. بعلاوه نمایشگر 31.3 اینچی که از سقف خودرو آویزان است بسیار شگفت انگیز است.

سری 7 برای مدل سال 2023 کاملاً بازطراحی شده است و کابینی یکنواخت تر، فناوری آینده نگرانه تر و ظاهر بیرونی جسورانه تری ارائه می دهد.

بی ام و 740 i از یک پیشرانه شش سیلندر خطی استفاده میکند و فقط به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می گردد. برای کسانی که خواستار سیستم چهار چرخ محرک یا اسب بخار بیشتر هستند، بی ام و سری 7، 760 i xDrive وجود دارد که با پیشرانه 8 سیلندر تویین توربو عرضه می گردد.

در تریم Executive Lounge آپشن هایی نظیر صندلی های عقب تکیه دار با قابلیت تنظیم برقی همراه با ماساژ، سیستم تفریح 31.3 اینچی با نام Theater Screen را برای صندلی های عقب ارائه میدهد. قیمت نسخه 740 i حدود 94 هزار دلار و قیمت نسخه 760 i xDrive حدود 115 هزار دلار می باشد که اختلاف قابل توجه حدود 20 هزار دلاری خریداران را برای خرید نسخه 740 بیشتر ترغیب میکند!

بی ام و 740 i از یک پیشرانه توربوشارژ 3.0 لیتری شش سیلندر خطی با 375 اسب بخار قدرت بهره میبرد که سیستم هیبریدی 48 ولتی به آن یاری می نماید و نیرو را فقط به چرخ های عقب منتقل میکند. بی ام و تخمین می زند که 740 i تنها در 5.0 ثانیه به سرعت حدود 100 کیلومتر بر ساعت میرسد و، اما نسخه 760 i xDrive از یک موتور 4.4 لیتری V-8 با توربوشارژر دوقلو 536 اسب بخاری بهره می برد و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می گردد. این موتور نیز بعلاوه از سیستم هیبریدی 48 ولتی استفاده می نماید و BMW ادعا می نماید که در 4.2 ثانیه به سرعت حدود 100 کیلومتر بر ساعت میرسد.

برآورد های مصرف سوخت برای خط فراوری سری 7، 2023 منتشر نشده است، اما انتظار داریم نسبت به مدل قبلی پیشرفت های جزئی داشته باشیم.

سری 7 به عنوان پرچمدار خط فراوری BMW، مجموعه ای از تجملات را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. چرم های خوش بو، تزئینات شیشه ای و چوبی فانتزی به فضای داخلی سری 7 حال و هوای شیک و دلربایی بخشیده است. فضای داخلی لوکس سری 7 تازه اکنون دارای فناوری های پیشرفته تر است که بهتر میتواند مرسدس بنز S کلاس را به چالش بکشد.

فضای سرنشینان هم در جلو و هم در عقب سخاوتمندانه و جادار است، اما نکته اینجاست سری 7 مدل 2023 زمانی که به پکیج Executive Lounge مجهز می گردد آپشن هایی نظیر صندلی های عقب با قابلیت تنظیم برقی با قابلیت ماساژ، پد شارژ بی سیم گوشی هوشمند برای قسمت صندلی عقب و قابل تنظیم را اضافه می نماید. صندوق عقب تقریباً به مقدار ای بزرگ است که برای یک خودروی لوکس فول سایز انتظار می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 932

به "ابهت اعجاب آور ب ام و سری 7 مدل 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهت اعجاب آور ب ام و سری 7 مدل 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید