اولین تریلر از گیم پلی بازی اکشن چینی Burning Sword منتشر شد

به گزارش شهر ورزش، نومادیک گیمز (Namdic Games)، استودیوی بازی سازی تایلندی، اولین تریلر و تصاویر بازی اکشن Burning Sword: Death Sun را منتشر نموده است.

اولین تریلر از گیم پلی بازی اکشن چینی Burning Sword منتشر شد

این بازی هک اند اسلش در سبک ووشیا (Wuxia) ساخته شده و بازیکنان را در یک جهانی هنرهای رزمی باستانی غرق می نماید. در این جهان ژانگ ییشیان (Zhang Yìxian)، یک استاد شمشیرزنی برتر، در پی انتقام استادش در ترکیبی یکپارچه از گیم پلی چالش برانگیز به سبک آثار سولزلایک (Soulslike) و اکشنی روان است.

توضیحات منتشر شده از داستان بازی می گوید که در میان دوره ای از هرج و مرج و آشفتگی که با ظلم و بی رحمی شناخته می گردد، فرقه های مختلف سلطه خود را توسعه دادند و کنترل کل پادشاهی را بدست گرفتند. برای رسیدن به این هدف، استادان هنرهای رزمی با هرکسی که سر راهشان قرار بگیرد می جنگند و آن ها را می کشند. ژانگ ییشیان، رهبر فرقه Crimson Dust Demon، با هدفی منحصربه فرد از اعماق جهنم بیرون می آید تا از حاکم عالی رتبه، گائو تیان چی (Gao Tian Qi) انتقام بگیرد. نبردی بی انتها بین دو استاد رزمی قدرتمند شکل گرفته، اما تنها یکی پیروز خواهد شد.

این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته می گردد و در آن باید انتظار جلوه های بصری نسبتا خوبی را داشته باشیم. بعلاوه با توجه به اینکه بازی از سبک ووشیا استفاده می نماید، انتظار می رود که تکنیک های کونگ فو در کنار چینگ گوگ مانند راه رفتن روی دیوار نیز در گیم پلی بازی دیده شوند. فیلم قهرمان محصول سال 2002 و یا ببر خیزان، اژدهای پنهان نیز در این سبک ساخته شده است.

بعلاوه با توجه به تریلر به نظر می رسد که در طول بازی دوئل هایی مجذوب کننده را تجربه خواهید کرد و در کنار استفاده از سلاح، به جادو نیز متکی خواهید بود. البته از آنجایی که این احتمالا اولین بازی از این استودیو در این سبک است، باید دید که در نهایت به چه شکل خواهد بود. استودیوی سازنده بعلاوه بازی پلتفرمر Squirrel Away را در دست توسعه دارد.

بازی Burning Sword: Death Sun در سال 2025 برای رایانه های شخصی عرضه می گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 خرداد 1403 بروزرسانی: 20 خرداد 1403 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 992

به "اولین تریلر از گیم پلی بازی اکشن چینی Burning Sword منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تریلر از گیم پلی بازی اکشن چینی Burning Sword منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید