ایران خودرو از هفته آینده فروش هفتگی خواهد داشت

به گزارش شهر ورزش، با افزایش قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا، به نظر می رسد توافق جدیدی از سوی وزارت صنعت و خودروسازان اجرا شده است تا با اجرایی کردن آن بخشی از مسائل صنعت خودروسازی رفع گردد.

ایران خودرو از هفته آینده فروش هفتگی خواهد داشت

مطابق تصمیمات تازه خودرویی، محصولاتی که در رهن خودروساز بود هم آزاد می گردد تا مقدار عرضه خودرو دربازار افزایش پیدا کند و همزمان با کاهش زیان خودروسازان با قیمت های تازه، پرداخت بدهی به قطعه سازان هم با سرعت بیشتری همراه گردد.

گروه صنعتی ایران خودرو بر اساس سیاست های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه ها، به اجرا می گذارد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: با تحقق برنامه های افزایش تیراژ فراوری، تا سرانجام سال 100 هزار دستگاه خودرو بیشتر از تعهدات و در قالب فروش فوق العاده به بازار عرضه خواهیم کرد.

بابک رحمانی اضافه کرد: باتوجه به برنامه ریزی هایی که از قبل اجرا شده است، برنامه فروش این هفته در روز شنبه با فروش فوق العاده محصولات انجام و فروش هفتگی روزهای دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی توضیح داد: روزهای دوشنبه به صورت ثابت، برنامه فروش در قالب های مختلف فروش فوق العاده، پیش فروش 1 ساله و بعلاوه مشارکت در فراوری اجرا خواهد شد.

رحمانی از پیش فروش 1 ساله و مشارکت در فراوری 80 هزار دستگاه خودرو تا سرانجام سال اطلاع داد و گفت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده پس از اصلاح قیمت ها و رویکرد افزایش عرضه، انتظار می رود بازار خودرو در ماه های سرانجامی سال به تعادل برسد.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 787

به "ایران خودرو از هفته آینده فروش هفتگی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو از هفته آینده فروش هفتگی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید