شیوع گسترده ویروس انگلیسی در آلمان

به گزارش شهر ورزش، انستیتو رابرت کخ آلمان سهم مبتلایان به کرونای جهش یافته انگلیسی در کشورش را 72 درصد اعلام نموده و با توجه به شیوع گسترده این ویروس در کشور افزایش آمار مبتلایان را پیش بینی کرد.

شیوع گسترده ویروس انگلیسی در آلمان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، انستیتو رابرت کخ آلمان از شیوع گسترده کرونای انگلیسی در این کشور اطلاع داده و اعلام نموده که از هر سه مبتلا در آلمان 4 مورد به کرونای انگلیسی مبتلا می شوند. به این ترتیب ویروس انگلیسی به ویروسی غالب در کشور آلمان تبدیل شده است که 72 درصد مبتلایان به کرونا را آلوده می نماید.

هفته گذشته انستیتو رابرت کخ آلمان سهم آلودگی به ویروس انگلیسی در این کشور را 55 درصد اعلام نموده بود. حدود یک ماه و نیم پیش هم سهم آلودگی به این ویروس در آلمان 6 درصد اعلام شده بود.

انستیتو رابرت کخ آلمان با توجه به نسبت بالای آلودگی به ویروس انگلیسی افزایش چشمگیر آمار مبتلایان را پیش بینی کرد.

ینز اشپاهن، وزیر بهداشت آلمان هم از توقف واکسن آسترازنکا در کشورش حمایت نموده و تاکید نمود که این نشان دهنده این است که نظارت بر کمپین واکسیناسیون شکل می گیرد.

نتایج این نظرسنجی که از طرف موسسه فورسا اجرا شده است نشان می دهد که 48 درصد شهفرایندان فرایند کمپین واکسیناسیون در کشورشان را بیشتر بد و 40 درصد هم بسیار بد ارزیابی می نمایند. تنها یک درصد بر این عقیده بودند که این فرایند به خوبی جریان دارد. 9 درصد هم آن را خوب ارزیابی می نمایند.

آلمان کنترل های مرزی خود با جمهوری چک و منطقه تیرول اتریش برای مهار کرونا را به مدت دو هفته دیگر تمدید می نماید. این خبر را یک سخنگوی وزارت کشور گفت.

وزیر کشور آلمان هم در مصاحبهیی ابراز امیدواری کرد که این کنترل های مرزی با اتریش زودتر و در طول ماه مارس لغو گردد. روز پنج شنبه قرار است وزیر کشور آلمان در برلین با صدر اعظم اتریش ملاقات و در این باره مصاحبه کند

تمدید کنترل های مرزی با تیرول اتریش خشم مقامات این منطقه را برانگیخته است.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از ابتلای 13435 مورد جدید به کرونا در عرض 24 ساعت اطلاع داد که افزایش چشمگیری نسبت به مبتلایان روزانه در این روز در هفته گذشته داشته است. در این مدت 249 نفر دیگر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند

جدیدترین آمارها نشان می دهد که تا به حال در آلمان 2598744 نفر به کرونا مبتلا شده و 74499 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 244

به "شیوع گسترده ویروس انگلیسی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع گسترده ویروس انگلیسی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید