قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟

به گزارش شهر ورزش، ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟

قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟

احمد دیناری در مورد صفت های ویژه ای که برای قهرمانان بازار گردشگری به کار می رود، اظهار کرد: انرژی لازم برای انجام صحیح کارها به وسیله شور، شوق و انگیزه حاصل می گردد که غالبا امری درونی است و این صفت بی چون و چرای قهرمانان بازار گردشگری به شمار می رود. افرادی که با شناخت کافی پا به این عرصه گذاشتند و کارشان را دوست دارند، خود باعث می گردد مشتریان بیشتری به سمت آنها جذب گردد و این جذابیت برایشان پول ساز است.

وی پیرامون اینکه قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟ افزود: چنانچه به کاری که در صنعت گردشگری انجام می دهید متعهد باشید و به آن علاقه و شور، شوق و هیجان کافی داشته باشید می توانید انرژی مورد احتیاج برای یادگیری مستمر، توانمندسازی، بهبود و نوآوری را کسب کنید. بعلاوه این روش کسب و کار گردشگری با بالاترین کیفیت، تمایز و سازگار با رسالت و ارزش هایی است که مشتریان می توانند از خدمات فرد بهره برند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی عنوان نمود: قهرمانان بازار گردشگری ایران به کارشان به عنوان علاقه و رسالت می نگرند نه صرفا یک شغل، بنابراین همواره سعی می نمایند میکل آنژ زمینه شغلی خود باشند و کارشان را با شور، شوق و هنرمندانه انجام دهند.

وی اضافه نمود: قهرمانان بازار گردشگری ایران به اینکه چه می خواهند و اینکه آن را به دست خواهند آورد، ایمان دارند. آنها با علاقه ای که به کار خود دارند و با کوشش، پشتکار، تاب آوری، عمل گرایی و استفاده از توان فردی و تیمی خود به موفقیت نهایی دست می یابند، چرا که معتقد هستند نیروی فردی که به هدفی معتقد است برابر با نیروی 99 نفر است که تنها به آن علاقمندند. آنها معتقدند عقیده و ایمان فرمانده مغز است و آنچه می تواند درمان بسیاری از چالش ها و مسائل پیش رویشان در صنعت گردشگری باشد، عقیده و ایمان است.

دیناری پیرامون اینکه قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟ گفت: قهرمانان بازار گردشگری خوب دانسته و می دانند باید از روش هایی استفاده نمایند که با آنها امکانات خود را در جهت اهداف کسب و کارشان تنظیم نمایند مانند استراتژی ها و راهبردهای عملیاتی که منطبق بر بازار حاکم بر گردشگری ایران است.

وی ادامه داد: آنها ضمن تهیه و اجرای یک طرح بازاریابی کاربردی و ارزیابی صحیح آن کوشش می نمایند از بازاریابی تک عنصری و صرفا تمرکز بر یک روش یا استراتژی مانند تبلیغات یا قیمت پرهیز نموده و آمیخته ای از استراتژی ها را به کار می گیرند تا به این وسیله به وسیله کوتاه ترین، مؤثرترین و کم هزینه ترین روش ها به اهداف از پیش معین شده بازاریابی کسب و کار خود دست پیدا نمایند.

وی توضیح داد: قهرمانان بازار گردشگری به ارزش های مدنظر مشتریان خود توجه نموده و معتقدند همواره و در همه حال باید مهیای میزبانی شایسته از افرادی باشند که آنها را انتخاب نموده اند و اساس و مهره حیاتی کسب و کارشان هستند. بنابراین مشتری مداری، احترام داری و خلق ارزش و شگفتی را سرلوحه امور و فعالیت های خود قرار داده و همواره درصدد درک ارزش های ایشان هستند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: قهرمانان بازار گردشگری علاقه دارند مشتریان پس از دریافت خدمات، آنها را با کلمات، صفات پسندیده و مثبت یاد نمایند و بگویند که این خرید ارزش داشت یا خرید ارزشمندی بود.

وی گفت: درک ارزش ها و اطمینان دادن به مشتریان جهت خرید، نفع خود را در نفع مشتری تماشا، توجه به کوچکترین خواسته هایشان و ارائه خدمات با کیفیت بالا از جمله شاخص هایی هستند که مورد توجه و اهتمام قهرمانان بازار گردشگری ایران قرار می گیرد. در واقع درک ارزش در کسب و کار گردشگری یک استراتژی مهم برای مراقبت و حفظ مشتریان است. افزایش رضایتمندی مشتری، کلید اصلی مدیریت روابط سودآور در کسب و کار به شمار می رود.

دیناری اضافه نمود: در صنعت انسان محور و اجتماع محوری مانند گردشگری، نیروی صمیمیت، مردم داری و به عبارت بهتر با مردم خوب تا کردن است که رمز پیروزی و موفقیت محسوب می گردد و پول یا سرمایه به تنهایی برای موفقیت و پیشی گرفتن از رقبا در بازار گردشگری کافی نیست.

وی اعلام کرد: متاسفانه در این حوزه در سالهای اخیر شاهد ورود افرادی به صنعت گردشگری و هتلداری هستیم که هیچ غرابتی با آن نداشته و صرفا پول را محور پیشبرد اهداف خود قرار داده اند و از مردم داری، مهارت های اجتماعی و ارتباطی مؤثر، آموزش، آداب و پروتکل های حاکم بر این صنعت نرم فاصله زیادی دارند که من این دسته از بازیگران متوهم عرصه گردشگری و هتلداری را بازندگان نوکیسه بازار گردشگری ایران می نامم.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اظهار کرد: خوش اخلاقی، رعایت احترام، مشورت، گذشت، تواضع و افتادگی، تعامل، صبر و تحمل و تفقد و رسیدگی به امور مشتریان از جمله شاخص ها و نشانه های صمیمیت و مردم داری در صنعت نرم گردشگری است. قهرمانان بازار گردشگری ایران به خوبی می دانند که مهربانی و خوب تا کردن با مردم، مهمترین راه حفظ و موفقیت کسب و کار است و همواره کوشش می نمایند کارکنان و مشتریان را عضو یک خانواده بدانند و حس خوب ارزش داشتن را در آنها ایجاد نمایند.

وی با بیان اینکه قهرمانان بازار گردشگری ایران موج ساز هستند نه اسیران موج، عنوان نمود: آنها با زمانه پیش می روند و به طور مداوم در کوشش هستند تا نسبت به ارتقاء دانش تخصصی، مهارتی و بعلاوه تجربه خود در صنعت گردشگری اقدام نمایند. بعلاوه از توهم دانایی بیزارند و خود و کارکنانشان را در معرض آموزش های مداوم و تکنولوژی قرار می دهند. آنها می دانند که دانایی، توانایی است و در این بازار پررقابت گردشگری تنها راه ایجاد مزیت رقابتی، تمایز، تفاوت و پیشی گرفتن از رقبا، پرداختن به آموزش است.

دیناری افزود: قهرمانان بازار گردشگری خوب می دانند که قطع آموزش و به روز نبودن مساوی است با گام نهادن در مسیری تاریک و مبهم که انتهای آن تعیین نیست و این رویکرد و نگرش غلط، هزینه های گزافی برای آن ها به همراه خواهد داشت، بنابراین سعی می نمایند با زمانه پیش بروند تا مانند دایناسورها نسلشان منقرض نگردد.

وی با اشاره به اینکه مشورت گرفتن از دیگران ویژگی ممتاز افراد بالغ و قهرمان است، ادامه داد: مشورت گرفتن از متخصصان باتجربه مسیر حرکت در کسب و کار را روشن و دستیابی به اهداف را سهل تر می نماید و بالعکس توهم دانایی باعث می گردد افراد فعال در این حوزه به بیراهه بروند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی توضیح داد: قهرمانان بازار گردشگری خوب می دانند که با مشورت میتوان طلا ذخیره کرد و خود رای بودن در کارها نتیجه ای جز شکست ندارد و باید خود را در عقل دیگران شریک نمایند و معتقد هستند که راه صواب و درست از هیچ راهی بهتر از مشاوره بدست نمی آید.

دیناری ادامه داد: بعلاوه آنها می دانند که مشورت گرفتن از دیگران مانند گذاشتن یک چراغ در کنار چراغ خودشان است و در نتیجه نور زیادی در مسیر حرکت خود خواهند داشت و راهشان روشن تر و هموارتر می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 967

به "قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان بازار گردشگری ایران چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید