مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند

به گزارش شهر ورزش، با مقایسه بسترن B50F با جیلی امگرند باید گفت هر دو خودرو طراحی منحصر به خود را دارند که در عین سادگی، زیبا و دل نشین است؛ به دور از اغراق و حجم های اضافه. درواقع در این بخش امتیاز دادن به یکی از دو خودرو را باید به سلیقه مشتری واگذار کنیم.

مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند

در داخل کابین نیز طراحی هر دو خودرو خوب است و سادگی در عین جذابیت در آن ها دیده می شود. اما شاید بتوان گفت نوع طراحی داشبورد و کنسول در بسترن کمی گیراتر و هیجان انگیزتر درآمده است. اما همه چیز در این بخش به طراحی ختم نمی شود. درمورد فضای داخل کابین باید گفت دو خودرو دارای فضای خوب و نشیمن راحتی هستند، با این تفاوت که جیلی صندلی های راحت تری دارد و بسترن فضای بیش تر. که این تفاوت هم بسته به نظر مشتری در انتخاب نهایی مؤثر خواهد بود.

اما در بحث قیمت دو خودرو، با توجه به وجود نمونه صفرکیلومتر آریزو 5 و فعالیت خط تولید آن، می توان نمونه های صفرکیلومتر این خودرو را هم قیمت بسترن B50F کارکرده مدل 95 شمسی خریداری کرد، آن هم درحالی که از خدمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات خودرو اطمینان داریم.

در مقایسه بسترن B50F با جیلی امگرند درمی یابیم که در بخش فنی هر دو خودرو دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ 1800 سی سی هستند. این موتور در جیلی امگرند حداکثر قدرت 138 اسب بخار دارد و گشتاورش 172 نیوتن متر است، یعنی کمی ضعیف تر از بسترن. همچنین عملکرد جعبه دنده، ترمز ها، سیستم تعلیق و فرمان پذیری بسترن B50F در تست ها بهتر از جیلی امگرند تشخیص داده شده است.

منبع مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند

انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 604

به "مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مقایسه بسترن B50F با چری آریزو 5 و جیلی امگرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید