پرش تکاوران هوابرد با چتر بومی و فراوری داخل انجام می گردد، کیفیت چتر های بومی و فراوری داخل با چتر های ارتش های عظیم جهان برابری می نماید

به گزارش شهر ورزش، سرهنگ جابر آباد زردتشتی در حاشیه تمرین فصلی چتربازان تیپ 55 هوابرد در منطقه کوهنجان استان فارس گفت؛ امروز تمامی پرش های چتربازان تیپ 55 هوابرد با تجهیزات و چتر های بومی و فراوری داخل انجام می گردد.

پرش تکاوران هوابرد با چتر بومی و فراوری داخل انجام می گردد، کیفیت چتر های بومی و فراوری داخل با چتر های ارتش های عظیم جهان برابری می نماید

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ سرهنگ جابر آباد زردتشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی ارتش گفت؛ چتر های کارخانجات هوابرد از جمله دستاورد های بسیار مهم در حوزه پرش تکاوران است که در بسیاری از موارد با برترین چتر های ارتش های عظیم جهان برابری می نماید.

وی با بیان اینکه پرش های فصلی چتربازان تیپ 55 هوابرد نزاجا به منظور حفظ و ارتقای آمادگی روحی و رزمی است اضافه کرد؛ برای اینکه چتربازان همواره در شرایط آماده باش قرار داشته باشند تمرینات برابر زمان بندی منظم در فصول مختلف در مناطقی از استان و کشور انجام می گردد تا علاوه بر آمادگی لازم، روحیه رزمی چتربازان در برترین شرایط قرار داشته باشند.

فرمانده تیپ 55 هوابرد توضیح داد؛ اجرای چتر بازی یک ماموریت مشترک با نیروی هوایی و هوانیروز ارتش است، امروز هم پرش های چتربازان با یک فروند هواپیمای c130 نیروی هوایی ارتش انجام شد، تیپ 55 هوابرد در تمامی ماموریت های محوله از ظرفیت و توانمندی نیروی هوایی و هوانیروز به نحو شایسته بهره می برد.

سرهنگ جابر آباد زردتشتی با اشاره به اینکه ما در فراوری چتر و تجهیزات پرش خودکفا شده ایم گفت؛ امروز به همت متخصصین جوان و توانمند تیپ 55 هوابرد در فراوری چتر خودکفا شده ایم و این نوید را به ملت عظیم و فهیم جمهوری اسلامی ایران می دهیم که تجهیزات تکاوران ما در بالاترین استاندارد جهانی و حتی در بسیاری از موارد با چتر های ارتش های عظیم جهان در اجرای ماموریت ها برابری می نماید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در پرش ها از کارکنان وظیفه استفاده می گردد گفت؛ در بین کارکنان وظیفه کسانی که از روحیه بالا و آمادگی جسمانی مطلوبی برخوردار باشند زیر نظر اساتید آموزش های لازم را می بینند و در کنار کارکنان پایور در ماموریت های مختلف اجرای پرش می نمایند.

سرهنگ آباد زردتشتی تاکید نمود؛ تیپ 55 هوابرد ذاتا یک یکان متحرک هجومی و واکنش سریع است و با آمادگی رزمی بالا و روحیه مضاعف در تمامی ماموریت ها شرکت می نمایند.

وی درپایان با بیان اینکه ویروس کرونا موجب نشده تا آمادگی رزمی چتربازان کاهش پیدا کند، گفت؛ کرونا هیچ وقت نتوانسته جلوی آمادگی رزمی تیپ 55 هوابرد را بگیرد بلکه فرصتی شد تا تمرینات ما با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در تمامی فصول انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 399

به "پرش تکاوران هوابرد با چتر بومی و فراوری داخل انجام می گردد، کیفیت چتر های بومی و فراوری داخل با چتر های ارتش های عظیم جهان برابری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرش تکاوران هوابرد با چتر بومی و فراوری داخل انجام می گردد، کیفیت چتر های بومی و فراوری داخل با چتر های ارتش های عظیم جهان برابری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید