آمریکا به قدرت کشاورزی روسیه اعتراف کرد

به گزارش شهر ورزش، وزارت کشاورزی آمریکا گفت: روسیه در فصل بعدی 85 میلیون تن گندم فراوری می نماید که بهترین فصل برداشت پس از دوران اتحاد جماهیر شوروی خواهد شد.

آمریکا به قدرت کشاورزی روسیه اعتراف کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از راشاتودی، وزارت کشاورزی آمریکا بیان کرد: پیش بینی می گردد روسیه در فصل بعدی 85 میلیون تن گندم فراوری کند که می تواند بهترین فصل برداشت پس از دوران اتحاد جماهیر شوروی باشد.

کشاورزان روسیه در سال 2017 با فراوری 86 میلیون تن گندم رکورد جدیدی را ثبت کردند و کل فراوری غلات این کشور به بیش از 135.5 میلیون تن رسید.

بر اساس آمارهای دولتی فدرال روسیه؛ سال گذشته 85.9 میلیون تن گندم و 133.456 میلیون تن غلات توسط کشاورزان روسیه برداشت شد.

گرچه آمار فدرال روسیه با آمار وزارت کشاورزی آمریکا اندکی تفاوت دارد اما در اقدام مهم کشاورزان روسیه در فراوری محصول استراتژیک مانند گندم و غلات تاثیری ندارد.

تحلیلگران آمریکا گفته اند که ذخایر گندم روسیه تا انتها ژوئن 2022 به رقم 15.082 میلیون تن می رسد که این رقم سال جاری 12.082 میلیون تن بود.

مقامات وزارت کشاورزی آمریکا گفته اند، از آنجایی که مقامات روسی برنامه افزایش ذخایر محصولات اساسی در دستور کار دارند میزان ذخایر بیشتر هم خواهد شد زیرا روسیه عوارض صادرات خود را به رغم افزایش فراوری، بیشتر نموده است تا صادرات کمتر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 316

به "آمریکا به قدرت کشاورزی روسیه اعتراف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا به قدرت کشاورزی روسیه اعتراف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید