تور ایتالیا ارزان: تارا، دناپلاس توربو دستی و اتوماتیک، 207 پانوراما، در نهمین پیش فروش 1400

به گزارش شهر ورزش، نهمین طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در امسال از امروز (پنجشنبه) برای شش محصول این خودروسازی به مرحله اجرا در آمده است. در این مرحله از فروش نیز همانند طرح قبلی، مبلغ پیش پرداخت کمتر از 50 درصد قیمت فعلی خودرو است. متقاضیان اینبار نیز چهار روز مهلت ثبت نام خواهند داشت و پس از آن قرعه کشی در روز دوشنبه هفته آینده (سوم آبان ماه) برگزار خواهد شد.

تور ایتالیا ارزان: تارا، دناپلاس توربو دستی و اتوماتیک، 207 پانوراما، در نهمین پیش فروش 1400

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش ایسنا، هشتمین طرح پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو در امسال درحالی نیمه ابتدایی ماه جاری (14مهرماه) و با عرضه پنج محصول پژو 207 دستی سقف شیشه ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ در دو مدل دستی و اتوماتیک اجرا شد که قرعه کشی آن دوشنبه 19 مهرماه برگزار گردید.

دور زدن مصوبه شورای رقابت به وسیله ایران خودرو از طرح هشتم پیش فروش ها در امسال شروع شد و در بخشنامه طرح جاری (نهمین مرحله) بدان به آن اشاره شده است. این بدین معناست که شورای رقابت نیز مخالفتی با این اقدام نداشته است.

یادآوری می شود که به سبب مصوبه آخر شورای رقابت مبنی بر عدم مشمولیت تورم برای پیش پرداخت مبلغ خودرو، از مبلغ پیش پرداخت خودرو ها کاسته شده تا در موعد تحویل خودرو، مبلغ بیشتر به جای مانده از وجه خودرو مطابق تورم محاسبه شود. این در حالیست که گروه صنعتی ایران خودرو در بخشنامه فروش فعلی، خود علنا اذعان نموده است که مبالغ پیش پرداخت، کمتر از 50 درصد قیمت فعلی خودرو است.

همچنان طبق همین روال، گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و به مناسب هفته وحدت، نهمین مرحله از پیش فروش محصولات خود با موعد تحویل حداکثر یکساله شامل شش محصول پژو 207 دستی سقف شیشه ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ در دو مدل دستی و اتوماتیک و بعلاوه تارا دستی را از امروز (پنجشنبه) شروع نموده و به مدت چهار روز (تا انتها روز یکشنبه، دوم آبانماه) به اجرا می گذارد.

متقاضیان می توانند در زمان مقرر به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنان این امکان برای منتخبان طرح های قبلی ایران خودرو که پیروز به واریز وجه در طرح های پیشین فروش خودروسازان نشده اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت نام نمایند.

در نهایت مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی نیز یک روز پس از اتمام مهلت ثبت نام (دوشنبه، سوم آبان ماه) در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در حضور نهاد های نظارتی برگزار و به وسیله سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco-ir به صورت زنده پخش خواهد شد. موعد تحویل خودرو ها از مهرماه تا آبان ماه سال آینده و به قیمت مطابق با قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص شده است.

بدیهی است که در صورت عدم واریز مبلغ علی الحساب به وسیله افراد منتخب در مدت مشخص شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی خواهد شد. بعلاوه در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی شده و وجه واریزی (که پس از قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان خواهد بود) حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می شود.

در این مرحله از پیش فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، طبق روال شرایط ثبت نام و محدودیت های فروش همانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله 48 ماهه از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

بعلاوه امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 532

به "تور ایتالیا ارزان: تارا، دناپلاس توربو دستی و اتوماتیک، 207 پانوراما، در نهمین پیش فروش 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: تارا، دناپلاس توربو دستی و اتوماتیک، 207 پانوراما، در نهمین پیش فروش 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید