آفر تور ترکیه: ترکیه برای واردات گاز از روسیه وارد مذاکره شده است

به گزارش شهر ورزش، معاون وزیر انرژی روسیه روز سه شنبه اطلاع داد که ترکیه در حال مذاکره برای تامین واردات نو گاز با چند کشور از جمله روسیه است.

آفر تور ترکیه: ترکیه برای واردات گاز از روسیه وارد مذاکره شده است

بهترین تجربه سفر را با آفر تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، معاون وزیر انرژی روسیه روز سه شنبه اطلاع داد: ترکیه در حال مذاکره برای تأمین واردات تازه گاز با چند کشور از جمله روسیه است.

به گزارش راشاتودی، آلپ ارسلان بایراکدار در حاشیه کنفرانس بین المللی گازتک دوبی به خبرنگاران گفت: امسال سال بسیار سختی برای همه ما خواهد بود، اما ترکیه به شرایط خوبی با تأمین کنندگان عظیم گاز خود شامل روسیه و آذربایجان دست یافته است.

وی گفت: ما در خصوص حجم تازه واردات و قرارداد های تازه مذاکره می کنیم چرا که برای مثال قرارداد کنونی ما با گازپروم (غول انرژی دولتی روسیه) در خاتمه امسال به خاتمه می رسد.

آقای وزیر اشاره نمود که ترکیه با کشور های دیگر تولیدکننده گاز هم در خصوص قرارداد های بالقوه انرژی مذاکره می نماید.

وی گفت: ترکیه انتظار دارد به زودی به یک را داد بلندمدت انتقال گاز با روسیه دست یابد.

بایراکدار ادامه داد: ترکیه به واردات گاز مایع شده طبیعی (ال ان جی) هم علاقمند است، اما در رابطه با روسیه اولویت ما واردات گاز به وسیله خط لوله می باشد.

طبق اعلام وزیر انرژی ترکیه انتظار می رود مصرف گاز ترکیه تا خاتمه 2021 به 60 میلیارد متر مکعب برسد و این اندازه تا سال های آینده به 70 میلیارد متر مکعب افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 481

به "آفر تور ترکیه: ترکیه برای واردات گاز از روسیه وارد مذاکره شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آفر تور ترکیه: ترکیه برای واردات گاز از روسیه وارد مذاکره شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید