موارد ابتلا به کرونا در روسیه رکورد زد، افزایش 10 برابری بیماران کرونایی

به گزارش شهر ورزش، روسیه رکورد تازه ای را در شمار مبتلایان روزانه به ویروس کرونا را به ثبت رسانده که نسبت به یک ماه گذشته ده برابر افزایش یافته است.

موارد ابتلا به کرونا در روسیه رکورد زد، افزایش 10 برابری بیماران کرونایی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از بیزنس استاندارد، روسیه رکورد تازه ای را در شمار مبتلایان روزانه به ویروس کرونا را به ثبت رسانده که نسبت به یک ماه گذشته ده برابر افزایش یافته است.

بنا بر اعلام مرکز ملی اطلاعات ویروس کرونا در روسیه، بیش از 189 هزار نفر در روز شنبه مبتلا به کووید 19 شدند که نسبت به روز گذشته آن 2800 مورد بیشتر بود و افزایشی که از اواسط ژانویه شروع شد؛ زمانی که موارد تازه روزانه حدود 17000 مورد بود.

فرایند ایمن سازی عمومی یا واکسیناسیون در روسیه در روسیه تسریع شده و برآورد می گردد در هر روز بیش از 300 هزار نفر بتوانند دوز اول واکسن را دریافت نمایند.

اگرچه تعداد موارد ابتلا به عفونت در هفته های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته، کارگروه همه گیری کووید-19 گزارش داد که مرگ و میر روزانه ناشی از این بیماری ثابت یا اندکی در حال کاهش است.

با وجود افزایش روزافزون عفونت ها، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پیش از این به انجمن تجاری برتر روسیه گفت که مقامات هیچ برنامه ای برای قرنطینه یا سایر محدودیت های اضافیندارند. علاوه بر این، دولت محدودیت های هفت روزه ایزوله سازی را برای کسانی که با بیماران کووید-19 در تماس هستند، لغو نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 692

به "موارد ابتلا به کرونا در روسیه رکورد زد، افزایش 10 برابری بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد ابتلا به کرونا در روسیه رکورد زد، افزایش 10 برابری بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید