تور اروپا ارزان: کانبرا خواهان توافق تجارت آزاد با اعضای اتحادیه اروپا شد

به گزارش شهر ورزش، به نقل از یورونیوز، دان تیهان، وزیر تجارت استرالیا، روز چهارشنبه از اتحادیه اروپا خواست تا در جهت دستیابی به توافق تجارت آزادی که نفع تمامی طرف ها را تامین کند، گام بردارد. تیهان بعلاوه با اشاره به درک اتحادیه اروپا از وزن مالی منطقه اقیانوس هند-آرام حصول این توافق تجاری را عاملی برای تقویت تعامل اعضای اتحادیه اروپا در این منطقه اسم کرد.

تور اروپا ارزان: کانبرا خواهان توافق تجارت آزاد با اعضای اتحادیه اروپا شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

دور تازه مذاکرات استرالیا و اتحادیه اروپا برای حصول توافقی تجاری، 12 اکتبر آینده برگزار خواهد شد؛ نشستی که موفقیت آن با بروز تنش تازه میان دو طرف با تردید روبرو شده است.

استرالیا هفته گذشته گفت که در پی عقد پیمان آکوس(AUKUS) با ایالات متحده و بریتانیا با هدف همکاری دفاعی و امنیتی در منطقه اقیانوس هند-آرام، سفارش زیردریایی های فرانسوی را لغو نموده و در عوض حداقل 8 زیردریایی دارای موتور اتمی از آمریکا خریداری می نماید؛ تصمیمی که خشم فرانسه را برانگیخت و با اعلام پشتیبانی بروکسل از پاریس منجر به بروز تنش در روابط استرالیا و اتحادیه اروپا شد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 485

به "تور اروپا ارزان: کانبرا خواهان توافق تجارت آزاد با اعضای اتحادیه اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: کانبرا خواهان توافق تجارت آزاد با اعضای اتحادیه اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید